Permalänk

I7 5820k och x99 sökes

Hej

Jag har en vän som söker efter en i7 5820k och ett moderkort som passar till den.

Helst att affären görs i göteborg men det är inget krav.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en I7 5930k och ett Gigabyte Gaming 7. Problemet med Gaming 7 är att BIOS har blivit korrupt, kanske kan gå att rädda men jag orkade inte lägga ner mer tid på det. Vet inte hur intressant det är för dig? Har i avsikt att bli av med de iaf, har inte haft orken att skapa en annons ännu bara.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

@blaze12124: Har ett msi x99a raider moderkort med en i7 5820k. oöverclockad

Permalänk
Medlem

har ett 5820k med msi x99s mpower och g skill ripjaws 3000mhz samt nzxt ht440 chassi.

Permalänk

I7 5820k och x99 sökes

@Buulaa:

Hej

Hur mycket ska du ha för allt?
Bor du i göteborg?
Var är det för storlek på ram minnerna?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av blaze12124:

@Buulaa:

Hej

Hur mycket ska du ha för allt?
Bor du i göteborg?
Var är det för storlek på ram minnerna?

Mvh

https://www.amazon.com/G-Skill-Ripjaws-288-Pin-Extreme-F4-300... fast röda, tror de kom med livstids garanti kampanj då man förboka. bor i stockholm pm för prisförhandling, kan även slänga med be quiet shadow rock slim kylaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipborg:

Jag har en I7 5930k och ett Gigabyte Gaming 7. Problemet med Gaming 7 är att BIOS har blivit korrupt, kanske kan gå att rädda men jag orkade inte lägga ner mer tid på det. Vet inte hur intressant det är för dig? Har i avsikt att bli av med de iaf, har inte haft orken att skapa en annons ännu bara.

@philipborg har du något pris förslag på mobot med cpun och är det ens värt att försöka återuppliva .letar efter bust ett x99 kort men måste ju ha en cpu med å felsöka med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i9-13900KS EK direct die | ASUS Strix Z790 H-Gaming | ASUS TUF 4070 TI 12gb
Fractal Meshify s2 | Corsair shift Rm1200x | Trident z5 7800 c34
Kingston Fury Renegade 1Tb System + 3x2TB kingston fury NVMe
Samsung Odyssey Neo G7 4K 144hz 43" | Corsair Virtuoso XT RGB
EK FL240+D5 pump, 360x2 45mm rads | Logitech- G915 TKL , G502 X