SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Melding Plague

SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Hundratals förväntansfulla medlemmar kan se fram emot leveransen av SweClockers alldeles egen musmatta, där de allra sista exemplaren nu finns att köpa i butiken.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Woho! Äntligen!
När säljer ni Limited-limited edition med Cobbens fejs på? @dimestam

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av DavidtheDoom:

Woho! Äntligen!
När säljer ni Limited-limited edition med Cobbens fejs på? @dimestam

Förhoppningsvis aldrig

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Snusfri

Så, musmatta beställd

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Beställde en, men är lite nyfiken.
Hur många kommer att säljas?

Permalänk
Medlem

Var är recensionen?

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

Önskar att den skulle vara högre

Nog största anledningen till att jag inte gått för en oversized musmatta då alla verkar ligga runt 400mm i höjd.

Edit: Fel av mig! Verkar finnas ett par stycken som är upp emot 600mm, Dem verkar dock vara jävligt långa också..

Kanske ska ge den en chans ändå.. Hur begränsad är den?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Skitsnygg! Givet köp, klickade hem en direkt

Permalänk
Medlem

Om det inte vore för att den kostade 1/6 av vad jag har som sjukskriven för tillfället så hade jag lätt köpt en.
Tråkigt att det är en begränsad upplaga.

Eller kommer ni ta in fler om intresset visar sig vara stort?

Permalänk
Medlem

Jag har min gamla SweClockers matta från QPAD fortfarande på hyllan, slutade använda för ville inte slita ut den helt. Är sugen på den nya men min 6mm tjocka QCK Heavy är 10/10.

Hur begränsat är det?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av SleeZy:

Om det inte vore för att den kostade 1/6 av vad jag har som sjukskriven för tillfället så hade jag lätt köpt en.
Tråkigt att det är en begränsad upplaga.

Eller kommer ni ta in fler om intresset visar sig vara stort?

Även om vi skulle vilja göra mer är det tyvärr såpass dyrt att tillverka i små upplagor att det är svårt att få ekonomi i det. Så just nu finns inga planer på att göra fler musmattor.

Skrivet av LeVvE:

Jag har min gamla SweClockers matta från QPAD fortfarande på hyllan, slutade använda för ville inte slita ut den helt. Är sugen på den nya men min 6mm tjocka QCK Heavy är 10/10.

Hur begränsat är det?

Runt 400 musmattor kommer att säljas i butiken.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Även om vi skulle vilja göra mer är det tyvärr såpass dyrt att tillverka i små upplagor att det är svårt att få ekonomi i det. Så just nu finns inga planer på att göra fler musmattor.

Runt 400 musmattor kommer att säljas i butiken.

Förståeligt.

Såg din edit nu angående 400st, de lär ju sälja av fort kan jag tänka mig. Så vad hindrar er då att ta in en ny vända framöver?
Lite som gamersnexus med deras modmat som är så poppis, de får in ett ett begränsat lager i taget. När de säljer slut köper de in nya men det dröjjer innan den kommer tillbaka.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av SleeZy:

Förståeligt.

Såg din edit nu angående 400st, de lär ju sälja av fort kan jag tänka mig. Så vad hindrar er då att ta in en ny vända framöver?
Lite som gamersnexus med deras modmat som är så poppis, de får in ett ett begränsat lager i taget. När de säljer slut köper de in nya men det dröjjer innan den kommer tillbaka.

Rent krasst handlar det om att SweClockers har en mer begränsad målgrupp och inte säljer i så stora volymer. Om vi köper in för mycket blir det snabbt väldigt dyrt för oss.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Har precis börjat kolla efter ny mus och en sån här XXL musmatta så det var ju passande att ni släppte den här! Givet köp

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Ja, hoppas inte att jag underskattar antalet köpvilliga forummedlemmar. Vill-ha-begäret är enormt, men behöver få in pengar på kontot först.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN

Permalänk
Medlem

Kollat lite snett på min nuvarande musmatta som började bli sliten och funderat på en ny.
(Gamla Swec musmattan är ju pensionerad sedan ett bra tag, vill inte slita ut den helt^^)
Så detta kom perfekt!
Har dock innan alltid kört på små musmattor, så detta kommer nog bli lite av en omställning

Bra jobbat Swec!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt snygg får bara hoppas att ni inte får copyrightstrike från Crytek bara för deras bubblor

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

VA? Ingen RGB? snart 2020

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av ztomten:

Har dock innan alltid kört på små musmattor...
Bra jobbat Swec!

Vilken tur att den är så stor, blir många bitar så den räcker länge klipp, klipp

Jag hade själv också hoppats på en mindre, men nu har man en anledning till att verkligen försöka hålla skrivbordet städat

Givet köp oavsett, med förhoppning om en mindre variant i framtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt! Tyvärr på tok för dyr för min budget. Får köra vidare med min Aliexpress-matta ett tag till. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Vilken tur att den är så stor, blir många bitar så den räcker länge klipp, klipp

Jag hade själv också hoppats på en mindre, men nu har man en anledning till att verkligen försöka hålla skrivbordet städat

Givet köp oavsett, med förhoppning om en mindre variant i framtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker om hur du tänker^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Heller aldrig kört musmatta för tangentbordet men nån gång får man väl pröva Den ser snygg ut! Beställd!

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Inaktiv

Blir första xxl-mattan för min del, men tror o hoppas att upplägget ska funka bra.
Gillar btw valet att ha 'helsydda kanter' eller hur man ska kalla det. Bådar gott för att den ska kunna hålla länge.

Permalänk
Medlem

Hyffsat snygg, önskar var lite mer färg åt hörnet där.
bra pris tanke på sydda kanter osv. tror jag pyntade ca 200kr för min steelseries av liknande mått när det var kampanj på komplett. ligger väl runt 300 annars.
men 500inkl frakt, nog bästa priset ni haft på erat sortiment känns det som.

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Stiligt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Står att det är fraktfritt i hela butiken men fungerar inte om man lägger till kaffemuggen, då blir det 79kr i frakt.

Permalänk
Medlem

Jag skaffade precis en från asus, hade nog hellre valt denna om den är i samma storlek för denna ser helt klart stiligare ut (fast större är bättre, går före). Aldrig riktigt gillat rog produkternas designspråk. Nån form av sci-fi öga eller vad det nu ska föreställa..?
Men den var lägre i pris, kanske pga black friday?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk

Går den att tvätta? Har blivit bortskämd med mina steelseries-mattor som funkar bra i tvättmaskinen

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Det var då inte en billig matta och kan ju säga att 90x30 är de bästa måtten, något för nästa gång kanske

Blev trots mitt kokande småländska blod ett köp, för så mycket värde o underhållning genom åren kan jag unna er en liten slant & gratis-pr x)

EDIT: Gissar att ni vet detta, men utifall ni inte gör det. Merchants stödjer inte köp genom klarna med bank-id!

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Ugga:

Står att det är fraktfritt i hela butiken men fungerar inte om man lägger till kaffemuggen, då blir det 79kr i frakt.

Oj då! Vi kikar på det under morgondagen. Don't worry, musmattorna lär inte ta slut till dess om tanken var att beställa en mugg samtidigt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner