Moderkort (z170) , cpu (I7 6700) och minne (16GB DRDR4) säljes

Permalänk
Medlem

Moderkort (z170) , cpu (I7 6700) och minne (16GB DRDR4) säljes

Hej,

Jag väljer att sälja min grund i datorn då ja fått tag i ett nyare moderkort. Det som jag säljer är:

Asus Z170-P moderkort, ett fint moderkort som kan användas till överklockning om man har en K processor.

Intel i7 6700 cpu, en bra cpu än idag som klarar av alla spel ja testat på. Bla quake champions som är cpu krävande, nyaste cod samt battlefield har inte varit några problem alls. Idle ligger cpun på ca 29 grader och vid full load va 50 grader detta med original kylaren.

Crucial Ddr4 2133 MHz 8Gb*2 så 16Gb totalt. Mer behövs inte till något spel vad jag vet om än så länge.

Det är ett fint paket som jag har varit väldigt nöjd med och som fixar dagens spel galant. Sysslar du med videoredegering och liknande saker så fixa cpun det galant med sina 4 kärnor och 8 trådar. Det går att ordna frakt men hämtning funkar också, paketet finns i Åmål. Men jag kan också mötas upp mot bensinkostnad.

Vi börjar med en budgivning, start på 1500kr. Jag sätter budstopp efter första budet. Rätt att neka om jag inte känner mig tillfreds eller att det känns oseriöst.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

200 för moderkortet

Permalänk
Medlem

450 + frakt för cpu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Noterat det säljs i paket men skulle ja ångra mkt säger jag till, inget budstopp sätts än.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500:- kr + frakt för hela paketet

Permalänk

Jag bjuder 1200 + frakt för cpu och minnen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlpAne:

Bjuder 1500:- kr + frakt för hela paketet

Noterat! Budstopp den 12/2-20

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej är intresserad
Kan hämta upp i Åmål ) erbjuder allt för 1600:-
Mvh
gfors

Permalänk
Medlem

[quote postid="18283741" userid="143068" name="gf
Hej är intresserad
Kan hämta upp i Åmål ) erbjuder allt för 1600:-
Mvh
gfors
[/quote]

Noterat vi kör iaf budgivning i några dagar till, kör bud fram till på onsdag i alla fall alltså den 12/2 inte den 16e som jag skrev innan. Det blir lite för lång tid med lite eftertanke. Alltså bud fram till nu på onsdag den 12e.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1700:- kr plus frakt för hela paketet.

Permalänk
Medlem

1900+frakt för allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

1900+frakt för allt.

Noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

1900+frakt för allt.

Skickat PM då andra snubben drog sig ur men struntade i att skriva nått.

Permalänk
Medlem

Elixyr har högsta budet på 1900 + 95kr frakt. Kommer inget annat bud in före 12:00 får elixyr det. Inga bud i PM då det bara rör till det för alla.

Skickades från m.sweclockers.com