Jag vill hjälpa farsan med sitt inloggningsproblem på facebook men saknar kompetens kring både Facebook och iOS.
Detta uppstår varje gång utan undantag när jag försöker logga in på Facebook på hans nya iPhone. Jag är helt säker på att inloggningsuppgifter stämmer och allt fungerar som det ska i vanlig webbläsare. Det är just appen som orsakar problem. Detta är ett stort problem för farsan då han vill chatta på Facebook Messenger.
@byb: Om du på samma telefon kan logga in med precis samma uppgifter i webbläsaren så skulle jag börja med att radera FB-appen för att sedan installera den igen för att se om det fungerar bättre då.
@byb: Om du på samma telefon kan logga in med precis samma uppgifter i webbläsaren så skulle jag börja med att radera FB-appen för att sedan installera den igen för att se om det fungerar bättre då.
Detta har jag gjort ett antal gånger utan några framsteg. Jag har även soft-bootat mobilen i hopp om att det skulle fungera. Ingen lycka där heller. Att tillägga är att mobilen är ny. Riktigt skumt meddelande förövrigt. Det känns malplacerat vid inloggning.