Enklare speldator (RX580, i5 4670)

Permalänk
Mattecoach

Enklare speldator (RX580, i5 4670)

Detta är en annons för en vän som inte är medlem, men jag ska nog kunna besvara de flesta frågor.

Datorn köptes begagnad här på Swec till releasen för WoW Classic, grafikkortet är det enda som har bytts. Funkar utmärkt även till nyare spel om man inte är för kräsen med inställningarna.

Aerocool DS Cube, Svart
MK ASRock Z87E-ITX LGA 1150 mITX 802.11 ac WiFi
Intel Core i5 4670 3.4GHz (Haswell)
Corsair 16GB (2-Kit) DDR3 1600MHz VENGEANCE LP
Corsair SATA 3 128 Gb SSD
Kingston A400 SA400S37 480GB SSD
Radeon RX580 DUAL 4GB
Seasonic 650W 80+ Gold
Windows 10 pro licens
+ okänd Noctuafläkt och kylare (se bild).

Vi kör budgivning i tråden
Finns för upphämtning i centrala Göteborg.
Vid smidig affär ingår ett Razer Blackwidow tangentbord.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 2000+ frakt

Permalänk
Medlem

Ingår skärmen eller avses bara burken (och ev nämnda t-bord)?

Permalänk
Medlem

Möjligt att frakta? Ingår skärmen?

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av plyxan:

Börjar med 2000+ frakt

Noterat! Tanken var inte att frakta, men ska kolla upp det. Du tänkte att den skulle skickas till Stockholm eller?

Skrivet av elp:

Ingår skärmen eller avses bara burken (och ev nämnda t-bord)?

Skärmen ingår ej! Det som nämns i annonsen är vad som avses.

Skrivet av Gnucci:

Möjligt att frakta? Ingår skärmen?

Se ovan, det var inte tanken men ska kolla. Skärm ingår ej.

Permalänk
Medlem

Tack för svar, budar 2500:- samt hämtning!

Permalänk
Medlem

2700:- plus frakt

Permalänk

Budar 2800 kr och hämtar.

Permalänk
Skrivet av Alexandar:

Budar 2800 kr och hämtar.

Såg nu att det var ett mITX, inga lediga expansionsplatser kvar. Står dock kvar med budet än så länge.

På bild 3 ser moderkortet att vara lite uppböjt vid processorn? Sitter en tung kylare på. Kanske inget att oroa sig för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexandar:

Såg nu att det var ett mITX, inga lediga expansionsplatser kvar. Står dock kvar med budet än så länge.

På bild 3 ser moderkortet att vara lite uppböjt vid processorn? Sitter en tung kylare på. Kanske inget att oroa sig för.

Tjenare!

Är mig PuMaH säljer datorn åt (har för få inlägg för att lägga ut annonser själv).

Det stämmer att moderkortet blivit något "upphöjt", noterade det själv först när jag rengjorde datorn efter förra ägaren, har dock ingen påverkan på hur den presterar vad jag kunnat märka. Ska också flagga för att de stora chassi-fläktarna inte går runt i dagsläget, mycket möjligt att det beror på min inkoppling dock.

Låter det fortfarande intressant så är den din, finns tillgänglig på mitt kontor på kungstorget efter 17 varje dag from imorgon.

Allt gott!

Permalänk
Skrivet av Xbob:

Tjenare!

Är mig PuMaH säljer datorn åt (har för få inlägg för att lägga ut annonser själv).

Det stämmer att moderkortet blivit något "upphöjt", noterade det själv först när jag rengjorde datorn efter förra ägaren, har dock ingen påverkan på hur den presterar vad jag kunnat märka. Ska också flagga för att de stora chassi-fläktarna inte går runt i dagsläget, mycket möjligt att det beror på min inkoppling dock.

Låter det fortfarande intressant så är den din, finns tillgänglig på mitt kontor på kungstorget efter 17 varje dag from imorgon.

Allt gott!

Tack för infon, blev tyvärr för mycket nackdelar/osäkerhet för min del så jag blir tyvärr tvungen att dra tillbaka mitt bud och stå över.

Permalänk
Medlem

2700, hämtar