Spelar ni Fallout 76 fortfarande? Någon som planerar börja?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2018

Känner ni att detta är värt att börja spela solo, eller borde man se om man kan övertyga någon vän att dra med?

Har en minst 110 bilder på Ikea hajar. Om en bild önskas så är det bara att fråga!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Okt 2010

Lite tips gällande att förbättra upplevelsen för pcspelare.

Gammal gubbe

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bästkusten
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av Hoaxyy:

Känner ni att detta är värt att börja spela solo, eller borde man se om man kan övertyga någon vän att dra med?

Är antagligen roligare att spela co-op, men allting går att göra som ensam spelare också. Finns mycket att utforska om man gillar Fallout, så absolut värt att testa. Är gratishelger då och då ifall du inte vill köpa det.

|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & OCZ Agility 3 120GB & Samsung 960 EVO 250GB & Crucial V4 256GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Okt 2010

Har för mig att jag läst att spelet släppas på xbox gamepass denna vecka. Antar att det blir bra drag på xbox servrarna i så fall när tiotusentals sommarlov/semesterfilurer testar.

Gammal gubbe

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Hoaxyy:

Jag kör mestadels solo, framförallt olika quests som man då kan göra i sin egen takt utan att någon stressar på. Så absolut värt. Behöver inte vänta in en vän tycker jag utan ta det som det kommer istället.

ll Ryzen 7 3700X ll Sapphire RX Vega 64 ll Asus B450-E Rog Strix ll
ll Ballistix 32GB 3 000 MHz ll SilverPower SP-S850M ll NZXT H440 ll Acer 27" 1440p ll

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av Näbbdjuret:

Har för mig att jag läst att spelet släppas på xbox gamepass denna vecka. Antar att det blir bra drag på xbox servrarna i så fall när tiotusentals sommarlov/semesterfilurer testar.

Gamepass existerar även till pc så även den plattformen blir säkerligen mer frekventerad nu.

Gammal gubbe

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

Tänkte testa detta nu med gamepass men får multiplayer is not allowed on your profile eller liknande. Kommer inte ens in i huvudmenyn. Måste man betala för xbox gold?

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Asus Strix GTX 2080 ti

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av oqvist:

Tänkte testa detta nu med gamepass men får multiplayer is not allowed on your profile eller liknande. Kommer inte ens in i huvudmenyn. Måste man betala för xbox gold?

Tydligen blir det så när man installerar på något annat än samma hårddisk som Windows är installerat på.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av Karic:

Tydligen blir det så när man installerar på något annat än samma hårddisk som Windows är installerat på.

Genialiskt! Wow. Ja har då ingen plats där så det blir inget test då.

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Asus Strix GTX 2080 ti