Nintendo 64, 15 spel, 3 kontroller mm

Permalänk
Medlem

Nintendo 64, 15 spel, 3 kontroller mm

Nu tryter utrymmet på vinden och detta har tyvärr inte kommit till användning på bra länge.
Fungerade senast vi körde för ett par år sedan, har tyvärr inte möjlighet att testa nu.

Nintendo 64 konsol
3 kontroller
Rumble pak, Memory expansion pak, Controller pak

15st spel
Lego Racers
Jet Force Gemini (x2)
Forsaken - K
NBA JAM 99 - K
XG2 - M
LylatWars / Star Fox 64 - M
Pokemon Snap
007 The world is not enough
007 Golden Eye - M
Banjo-Kazooie - M
Super Mario 64 - K
Diddy Kong Racing - K
Donkey Kong 64 - K
Zelda Majoras Mask - K
Zelda Ocarina of Time - M

K = Kartong och manual OBS vissa boxar har inte den vita inre kartongen.
M = Manual

Föredrar upphämtning i Göteborg och att sälja allt samtidigt, kan skicka mot frakt.
Bud för enstaka delar välkomnas men förbehåller mig rätten att prioritera enligt ovan och att sälja till vem jag vill.

Har rekat lite på nätet och konsolen med 1/2 kontroller verkar gå strax under tusenlappen.
Spelen varierar rejält i pris, till exempel Majoras Mask med kartong och manual verkar vara eftertraktat och gå för 600kr+.

Hoppas någon på forumet får mer glädje av grejerna!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

mer på 700kr på konsolen mer om det är någon ovanligare version. majorars mask har ökats väldigt mycket med senate 2 åren av någon anledning.

är det bud på hela eller kan man bud på visa spel ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

mer på 700kr på konsolen mer om det är någon ovanligare version. majorars mask har ökats väldigt mycket med senate 2 åren av någon anledning.

är det bud på hela eller kan man bud på visa spel ?

Fritt fram att buda på enskilda produkter 🙂

Permalänk
Medlem

Kan starta med ett bud på 2500 för allt om det vore godtagbart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Kan starta med ett bud på 2500 för allt om det vore godtagbart?

Tycker det är svårt att bilda en uppfattning om värdet.
Noterat ditt bud och ska kolla runt lite på nätet imorgon 🙂

Permalänk
Medlem

@Jallle: jag är bara intreserad av donkey kong 64. är du intreserad av det? eftersom du vill köpa allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

@Jallle: jag är bara intreserad av donkey kong 64. är du intreserad av det? eftersom du vill köpa allt

Ja det spelet har jag redan så vore inte omöjlig på det. Om jag nu skulle få köpa paketet vill säga och om Ackaman inte vill dela upp allt.

Permalänk
Medlem

@Jallle: mitt tvärr försvunnit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Ja det spelet har jag redan så vore inte omöjlig på det. Om jag nu skulle få köpa paketet vill säga och om Ackaman inte vill dela upp allt.

Försökte pma dig men gick inte via telefonen. Kan du pma mig? 🙂

Permalänk
Medlem

Har du sålt?

Visa signatur

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Ryzen 5 3600 | MSI B450 A Pro max | GTX 1060 6GB | Vengeance LPX 2x16GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | 2x2GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Permalänk
Medlem
Skrivet av AReal_Human:

Har du sålt?

Ja till Kalle 🙂 markerar som såld