Permalänk
Medlem

Oneplus 6t 256GB repobjekt.

Tjenare, har en oneplus som jag varit nöjd med hittils.

Dock fick jag för mig att göra rent laddaruttaget i helgen då det var fullt med ludd där i. Jag var nog lite för hårdhänt vilket resulterade i att något gick sönder där i. Sätter jag i laddaren hela vägen så dör telefonen, precis som något kortsluts. Telefonen går dock att ladda genom att trixa lite och inte sätta i laddaren hela vägen. Förövrigt så har jag inte märkt att de hänt något mer med telefonen.

Då jag inte har någon kunskap om att laga telefoner eller liknande så beställde jag en ny oneplus igår.

Tänkte att någon kanske kan vara intresserad utav att laga denna, känns lite tråkigt att slänga den för den är ju trots allt "fullt" fungerande.

Telefonen är i använt skick, någon repa på display, spricka på baksidan osv. Kan skicka över bilder på telefonen såfort min nya har kommit.

Avhämtning eller fraktas spelar ingen större roll för mig, köparen står för frakt.

500:- eller högsta bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna för 500kr + frakt 🙂

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Samma här, hör gärna av dig om MrMadMax tar tillbaka sitt bud!

Permalänk
Medlem

600kr + frakt

Permalänk
Medlem

650+frakt

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

700kr + frakt!

Permalänk
Medlem

Jag tänkte låta budgivningen pågå tills jag får min nya telefon då jag fortfarande använder 6t:n och inte vill vara utan telefon, bör vara senast fredag! 🙂

Permalänk
Medlem

800kr + frakt.

Permalänk
Medlem

850 + frakt

Permalänk
Medlem

900kr + frakt

Permalänk
Medlem

950 plus frakt eller hämtar på plats

Permalänk
Medlem

1k + frakt

Permalänk

1050 plus frakt

Permalänk
Medlem

Enligt postnordsappen så ska den nya telefonen vara här imorgon, så avslutar kl 20.00 fredag tänker jag.
Så hämtas/skickas i helgen till köparen.