Western Digital-tävling under SweClockers Live

Permalänk
Medlem

För om jag vinner så får jag ett minne för livet! Eller iallafall tills jag fyllt SSD:n ...

Permalänk
Medlem

Egentligen behöver jag inte mer disk...
...
vasken är redan full.

Permalänk
Medlem

Jag fick en NVMe SSD i present i våras och gick då från HDD och skillnaden är enorm, nu har lillebrorsan blivit svartsjuk och vill också ha uppgradera sin SATA SSD på 60GB från 2011.
Det vore trevligt att ge honom något bättre så att han slipper sitta 20h om dygnet framför datorn och mestadels titta på laddningsskärmar och så kan jag kanske få hans 60GB SSD och sätta i min gamla datorn så att flickvännen kan fylla upp min dator med länkar till häxbrygder för hudvård, webbläsarspel m.m.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Två hårddiskar var på en husvisning. Varför är du intresserad frågade den ena disken? Jag har slut utrymme svarade den andra.

Permalänk
Medlem

Vinner jag inte mer lagring så kommer jag tyvärr behöva välja mellan att antingen ha plats för CoD eller allt annat på datorn. Uppdateringarna blir ju knappast mindre. Det blir inte heller kul för någon om jag måste skrota alla kommande 3080-lagersaldo-memes som jag håller på att ta fram till lagersaldo-tråden. Måste ju distrahera alla stackars köare med ett och annat gott skratt innan hela forumet bestämmer sig för att vallfärda till nvidias fabriker.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Jag tycker att jag borde vinna för att båda av mina 3TB diskar har totalt avlidit, vilket har resulterat i KOMPLETT brist på utrymme till program och spel, samt att hastigheten inte är det bästa för laddningstiderna.
Ursäkta mig för brist på humor, den försvann med diskarna till återvinningscentralen. :/

Visa signatur

CASE: Corsair 5000D Airflow Vit MOBO: AORUS X570S PRO AX
CPU: AMD Ryzen 5800X CPU Cooler: Corsair H100i PRO RGB
RAM: 32GB Corsair Dominator Platinum 3200MHz (4x8GB) GPU: MSI Ventus 3X RTX 3070Ti
PSU: Corsair HX1000i SSD: Samsung 980 PRO M.2 500GB, Samsung 970 EVO M.2 500GB, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung 870 QVO 1TB, 2 x Gigabyte 1TB

Permalänk

Jag behöver en extra SSD för att kunna köra Call of Duty Modern Warfare, bara patches står för 90GB hahah.

Permalänk
Medlem

Jag har skaffat ett B550 moderkort och behöver en ny SSD gärna med PCI Express 4.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Min gamla 500gb HDD hänger inte med vid nedladdning sen jag fick 1Gbit fiber, behöver verkligen uppgradera till en SSD så man får lite mer lagring också

Permalänk
Medlem

Once you turn WD Black there is no turning back.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Humor? jösses. SSD, hört att dom gör stor skillnad. Vill gärna uppleva hur mycket. En snygg bra extern för backup eller ha med sig skulle också vara intressant.

Permalänk
Medlem

data mer värt än guld

Visa signatur

GPU: NVIDIA GeForce 3070, CPU: AMD Ryzen 7 5800x

Permalänk
Medlem

Black Drives Matter.

Tackar på förhand för vinsten!

Permalänk
Medlem

Behöver något som skämmer ut min dator så jag måste uppgradera resten...

Permalänk
Medlem

Internet booty spotted! Raise the WD black and sink those gates at sea.

Permalänk
Medlem

Vann inget i den andra tävlingen för att hemsidan inte tyckte jag var tillräckligt snabb. Hört att den där SN850 ska va just ruskigt snabb, så med en sån i mitt system kanske jag hinner vinna något nästa gång!

Permalänk
Medlem

Utan Hårddisk i Hårddisken blir det pannkaka, och min dator är riktigt platt...

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem

Organdonator sökes

Tänkte göra en transplantation av själva hjärtat i hårddisken, men har inte hittat någon donator än, så ett nytt modermodem skulle vara till stor nytta.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Lite mer lagring är aldrig fel, warzone tar upp en del..
Ska man sen skaffa sig cold war, så är det fan inget kwar.
En ny WD BLACK i burken så är det inte längre lagring som är skurken.

Tack för trevlig stream, lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Min mormor övervakar alla windows uppdateringar och filöverföringar som en hök och fräser till den externa hårddisken och säger högt för sig själv "Jobba snabbare din slöfock". Samtidigt piskar hon den som en olydig häst med ett garnnystan.

Permalänk
Medlem

Min gamla Seagate är helt fossil, jag behöver något som går som en missil!

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Medlem

Jag har fyllt upp alla mina 3½"-disketter, nu behöver jag något som dom ersätter.
WD Black har jag hört är riktigt kvicka, perfekt när jag nazister i Wolfenstein 3D ska pricka.
Så SweClockers var nu snälla, en SSD likt denna skulle mig tillfredsställa.

Permalänk
Medlem

En ny HårdDisk är Min Högsta Dröm,
Så kom igen nu WD,
Ge mig en Disk som Datorn min kan förse med Ström.

Permalänk
Medlem

Limerick

Idag vill många ha en WD BLACK
Kanske har den gamla HDn ett hack;
HDD och SSD ska vara svart,
4500 varv leder ingen vart,
Vad kan vara bättre än WD BLACK?

Permalänk
Medlem

Med tanke på att jag på något sätt blev molnlagring för nära och kära så behöver jag mer lagring

Permalänk
Medlem

Om Dallen får denna WD black,
Går hans konto ej back,
Så på på förhand tack.

Visa signatur

⚙️ Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ Glorious Series One Pro
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 65" GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem

A harddrive you say, hmm?
Install lots of games on it I will.
Give it to us you must.

MMmhhuhuhu

Permalänk

Slut på utrymme

på datorer är jag en stjärna och nu är det fullt i min dators hjärna . Slut på hårddisk utrymme så skulle vara roligt och vinna.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad jag vinner. Men jag vill vinna.

Permalänk

If you go black, you never go back (min ena SSD har en drifttid på ca: 36000h...) kanske dags att byta

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|