Rtx 3080 aorus master med hållare

Permalänk
Medlem

Rtx 3080 aorus master med hållare

Säljer ett RTX 3080 aorus master med en lian li grafikkortshållare då jag köpt ett annat grafikkort.

Jag har kört kortet undervoltat i 1995 MHz @ 0.925mV och fått ca 18600 i timespy med det.

Kortet är i perfekt skick, fungerar som det ska och originalkartong samt kvitto finns.

Prioriterar avhämtning hos mig på Lidingö alternativt på jobbet i sundbyberg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper gärna! jag kan hämta först den 23e i stockholm men betalar i förskott

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem

också intresserad, kan mötas i sumpan då jag också jobbar där och kan väl buda 10400 kr då för att "leda"

Tar tillbaka budet just nu, kan ha fått ett annat men återkommer imorgon om det inte är sålt

Vunnit bud på annat kort
Permalänk
Medlem

Finns det Originalkartong och kvitto?
Kan vara ganska flexibel med både tid och plats för upphämtning.

Permalänk
Medlem

Skull du kunna tänka dig att skicka kortet ? Eller är det inte aktuellt just nu ?

Permalänk
Medlem

Hej,
Har lagt undan kortet till @hallonsyltarn då han var först så jag tar bort annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tangooe:

Finns det Originalkartong och kvitto?
Kan vara ganska flexibel med både tid och plats för upphämtning.

Hej,

Det finns originalkartong och kvitto, går att hämta kortet i helgen om du är intresserad, hallonsyltarn drog sig ur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Östfelt:

Hej,

Det finns originalkartong och kvitto, går att hämta kortet i helgen om du är intresserad, hallonsyltarn drog sig ur.

Toppen, kan hämta det imorgon. PMa telefonnummer och adress så kan vi bestämma exakt tid.