Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix GS

Permalänk
Medlem

Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix GS

Hej! Säljer mitt RTX 3080 då jag har fått hem en annan modell. Säljes för fast inköpspris. Grafikkortet har köpts fysiskt från Webhallen 201106. Jag har enbart använt kortet för att spela och har inte överklockat det. Kortet fungerar till 100% och har aldrig kraschat. Alla tillbehör/fysiskt kvitto tillkommer. Digitalt kvitto finns också.

Länk till kortet: https://www.webhallen.com/se/product/324211-Gainward-GeForce-...

Jag gör en affär helst mellan fyra ögon och föredrar därför avhämtning i Malmö. Ifall intresse är svalt kan kortet eventuellt skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Hej.

Malmö, är lite väl långt att åka för min del

Men har du möjlighet att skicka det så är jag helt klart intresserad.

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Medlem

Är intresserad, skickat PM.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristerj:

Hej.

Malmö, är lite väl långt att åka för min del

Men har du möjlighet att skicka det så är jag helt klart intresserad.

Skrivet av Airb0rn3:

Är intresserad, skickat PM.

Mvh

Hej! Kortet är tyvärr sålt. Då jag prioriterade avhämtning fick den personen gå före. Tack för visat intresse.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit