Permalänk

Gigabyte GTX 280 Referens

Hej,

Jag har ett gammalt Gigabyte GTX 280 av referensmodell som införskaffades när det var nytt på marknaden för herrans många år sedan och nu har det legat på min hatthylla och dammat sedan vi styckade min gamla dator.

Originalkartong borde finnas hemma hos min mor och den kan jag leta fram om det finnes intressant och där bör allt som kom med från fabrik finnas med.

Så är det någon som är sugen på att ta emot detta kortet så är det bara att hojta till, jag har absolut ingen användning för det. Sist det testades så var det funktionellt.

Varför skänker jag detta? Finner ingen glädje av det, och som sagt, det har legat och dammat på översta hyllan i hallen tillräckligt länge. Kanske någon vill dra igång det i en gammal dator eller ha det som utstyrsel på väggen eller för ett projekt m.m.

Kortet finns i Kosta, Lessebo kommun, Småland. Bara att hämta hos mig, jag är ej sjuk och finns inga symptomer, ser att du också ska vara de.

Kontakt kan ske i tråden och sen resten av detaljerna i PM.

Först till kvarn.

Mvh,

Hampus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du skicka den?? Flickvännen kommer vara lycklig om hon skulle få den

Permalänk
Skrivet av YOKYO:

Kan du skicka den?? Flickvännen kommer vara lycklig om hon skulle få den

Nej, dessvärre kommer jag inte skicka den, endast avhämtning. Har ingenting att skicka den i ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Nej, dessvärre kommer jag inte skicka den, endast avhämtning. Har ingenting att skicka den i ändå.

Ok tack för svaret och lycka till