Noctua NH-D15 chromax.black mot AIO cooler / Fractal Meshify S2 mot annat ATX chassi

Permalänk

Noctua NH-D15 chromax.black mot AIO cooler / Fractal Meshify S2 mot annat ATX chassi

Har en Noctua NH-D15 chromax.black som funkar perfekt men är lite sugen på en AIO cooler, För att Noctua fläkten är gigantisk och är sugen på att se lite av RGBn på mitt moderkort.

Har även ett Fractal design meshify S2 Blackout Mörk TG chassi som även funkar perfekt men jag är sugen på ett lite mindre chassi kanske vitt får se vad ni har (måste dock fortfarande vara ATX)

Jag köpte båda i en annons på blocket med lite andra delar och dessa var det enda som inte riktigt fall mig perfekt i smaken. Dom är inköpta på netonnet 18-08-2020. Pengar emellan är inte helt omöjligt letar inte heller efter att gå profit gärna i närheten av Göteborg/Kungälv.

Kan tänka mig att sälja till bra pris.
Mvh Albin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair spec delta rgb är det något som intresserar dig? Har också ett 240mm coolermaster, masterliquid pro 240 😊

Permalänk
Skrivet av Abbas khalidy:

Har ett Corsair spec delta rgb är det något som intresserar dig? Har också ett 240mm coolermaster, masterliquid pro 240 😊

Skulle du kunna länka produkterna?

Permalänk
Medlem

Har en Celsius S24 som jag inte använder, plockades ut när jag bytte till luftkylning i plex-servern

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

Hej.

Kraken x52 med oanvända fläktar, körts nån månad bara innan jag bytte till en ROG Ryuo 240mm. Finns kvitto och alla tillbehör. Bytte mot Noctua Chromax black, yes please.

Permalänk

Jag har en Corsair H100i Hydro som jag skulle vilja byta ut mot en, ja, svart D15! Intressant?

Permalänk

Flera av kylarna som är mycket intressanta som det ser ut just nu är Kraken x52 mest interessant men har inte fått någon respons från han så väntar lite till, återkommer