Cyberpunk 2077 - Screenshots

Permalänk
Medlem

Kolla in denna haschtaggen, så himla fina bilder folk lägger upp! Det är någon tävling som CD Project Red har startat.

https://twitter.com/hashtag/Shutterpunk2077?src=hashtag_click

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är synd att man inte får en djupare och längre relation till Claire. Jag fick fick en bättre känsla för henne än t.ex Judy. Hon känns mer äkta och genuin än Judy som jag tycker är lite bratig och poserande. Men CDPR ska ha all cred för att de har valt att ha med henne, stories som hennes är alldeles för sällsynta i spel.

Permalänk
Medlem

Är så galet impad av hur fina bilarna ser ut i spelet, alla har verkligen sin egen design och även insidan ser ju sjukt najs ut på många!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chromatic:

Är så galet impad av hur fina bilarna ser ut i spelet, alla har verkligen sin egen design och även insidan ser ju sjukt najs ut på många!

Tyvärr ofta rätt trist att köra med dem. Har man fel FOV så kan man se för mycket av instrumentbrädan och det är annars rätt enkelt att fastna i trafiken med bilarna eftersom trafiken kan ha full stopp av helt okända andledningar.
Bättre med motorcykel, gasa på som 17 mellan 2 bilar kan ge liten kick.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Tyvärr ofta rätt trist att köra med dem. Har man fel FOV så kan man se för mycket av instrumentbrädan och det är annars rätt enkelt att fastna i trafiken med bilarna eftersom trafiken kan ha full stopp av helt okända andledningar.
Bättre med motorcykel.

Hoppas de patchar in en FOV slider till bilen.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Bättre med motorcykel, gasa på som 17 mellan 2 bilar kan ge liten kick.

Håller med. Föredrar också motorcyklar. Känns rent körmässigt bättre också.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

En har ju aldrig tråkigt i NC.

Permalänk
Medlem

Det här "jobbet" var rätt fucked up...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emma242:

Haha ja det var rätt skumt. Det jag mest reagerade på var iofs att han avled av spikarna.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit spela nåt på senaste, men här är några nya bilder iaf...

Tycker nog min bil är den snyggaste av de alla, nu när man dessutom har analog trottel så blev det ju ännu bättre körupplevelse! (ja sedan har jag den här modden också som gör att bilen uppför sig mer realistiskt)

---

Det var väldigt kul siduppdrag detta när man skulle jaga AI-taxis på vift den här var ganska vild. Bilen blev en skrothög. Men bara att ställa undan den och kalla på den igen sedan så är den ny

---

Men som det skrevs ovan är ju motorcykel det bästa fordonet egentligen. Man tar sig fram bättre. Har hittat en snygg gul hoj här som matchar min outfit

---

Var ute och cruisade lite på slingervägar och hittade det här templet fullt med idioter som förtjänade att brinna

---

Sedan kom jag hit till de här bokstäverna, de var ju grymt stora.

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Eftersom redaktionen kände för att copy-pasta veckans gnäll på Cyberpunk i sociala medier kommer här några pinup-bilder för att lätt upp stämningen lite. 112 timmar och jag tror att jag är ungefär halvvägs. Känner att det kommer att bli lite tråkigt när det tar slut.

Permalänk
Avstängd

Ibland omöjligt att se ut från bilarna, har inte ens HDR skärm och det går inte se ett dugg. Enda sättet var att växla till vy utanför bilen.

Lite annorlunda väder, bara sett en gång. När det försvann så rörde sig molnen mycket snabbt, minst 5ggr snabbare än normalt.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Nu har vinnarna på officiella "Photo Mode Contest" annonserats! Grymma screenshots:
https://www.cyberpunk.net/en/news/37588/shutterpunk2077-photo...

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Nu var det länge sedan, har inte tagit så många screenshots på senast, men har några här iaf...

Easy Rider

---

Lägereldsmys, det var ju härligt

---

Så fick man en ljuddämpad sniperbössa! Den är riktigt grym. Men brukar inte använda den så mycket, blir för lätt.

---

Jag praktiserar också yoga, han här försöker göra axelstående

---

Bilrace är kul

---

Apropå vapen... gick och köpte en vanlig Overture, Legendary. Just för jag aldrig kommer kunna få en bättre en bättre revolver. Om man inte satsar på crafting kommer man aldrig kunna crafta legendary-grejjer (men uppgradera redan befintliga går ju bra). Så därför tänkte jag att det här får bli min nya revolver. Har sedan bestyckat den med bästa jag hittade.

Det i kombination med cyberware, klädmods och perks gör att den är ganska överspecad nu ett skott i huvudet kan ge över 300.000 i skada! Ett skott på kroppen någonstans ger några tusentals i skada. Jag som tyckte det var mycket förut i början när en Overture gav över 6000 i headshot skada. Men det var ju ingenting mot hur det blev senare.

Känns som att svårighetsgraden minskar ju bättre man blir. T om en boss jag skjöt med ovan picka klarade inte mer än tre skott. Lite skevt detta. Ofta går jag loss med min legendary rörtång istället. Men det har aldrig varit någon utmaning heller, de brukar dö efter ett slag. Fast där brukar jag få ta en del moteld och eftersom jag har ganska dåligt armor så händer det att man trillar av pinnen.

Hoppas de justera detta i en framtida patch, känns som det där systemet kan behöva en finputs

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Testade bulta på Sasquatch med rörtången istället, hon tålde fem slag, inte så dåligt! Vilken grotesk anabola-människa, fast iofs, kanske ändå snyggare än halvmaskiner (Maelström)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu var det länge sedan, men kommer lite påskpynt här

Catwalk

---

Det här bilracet var ju för ballt!

---

Dykningen var ju tufft också!
...det får en ju att börja undra...

---

...med tanke på denna maskin också, det kunde vara lite mer av detta tycker jag. Det är ju så bra gjort att det lätt skulle kunna vara lite mer.

---

Aldecaldo-hojen är ny favorit om man ska ta sig fram på vägarna. Är ju lättast att ta sig fram i trafiken med hoj. Samt att denna hoj har även en "stash" som man kan ha som mobilt förråd (som på bilarna), kanon ju!

---

Hittade en korsning på kartan där det alltid är uppgörelse mellan robotar och människor. Känns som man är i något Terminator-krig när man kommer dit

---

Är på Level 50 nu och det börjar bli dags att köra main storyn igen, ska köra uppdraget "Transmission" nu och på sikt skaffa mig Johnnys revolver, den verkar skön.

Glad Påsk!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man inte kan spara bilar

Permalänk
Medlem

Har inte lirat så mycket på senaste. Men nu tog jag tag i projektet att levla upp sista vapenskillsen. Det är bra segt att gå sista vägen till 20. Men nu är det gjort, hittade en bra promenad i Valentinos-kvarteren så det har strukit med många sådana...

Min build var ju kul. Men skulle jag bygga en ny gubbe skulle jag nog satsa lite mer på crafting. Så man kan uppgradera vilken pryl man vill till Legendary. Nu får man hålla till godo med de Legendary-prylar man hittar/köper. Räcker ju långt iofs men man kanske hittar några speciella kläder man vill ha eller något vapen, t ex Lizzie som är så bra.
Dessutom har jag massor med quick hack components som jag aldrig kommer få användning för, just för det inte går att crafta dem pga för låg skills känns lite dumt.

Nu håller jag på att ploja runt lite bara. Hittade Johnnys prylar. Allt förutom byxor! Skumt änna! Bilen är helgrym. Pistolen riktigt bra, första gången man är sugen på att använda quick melee attack. För att inte tala om reload-animationen, ruggigt läcker!

Dags att göra lite sidouppdrag... hittade ett här där det kom rusandes en ful typ som fick en kula i pannan. Blev inte mycket kvar ovanför axlarna där

Visa signatur

Permalänk
Medlem

...jaha, hittade brallorna också. Nu är Johnnys outfit komplett

Visa signatur