2st Radeon VII med EK vattenblock

Permalänk
Medlem

2st Radeon VII med EK vattenblock

Har 2 st Radeon VII över efter uppgradering till RX 6900XT. Båda har koppar/acetal vattenblock från EK WB monterade. Den ena har LiquidMetal applicerat den andra EK's kylpasta. Båda är sk Golden Samples, dvs klockar bra och undervoltar lågt. Har körts stabilt i 2150MHz core / 1100MHz HBM. Luftkylare finnes kvar och medföljer. Har även ett 2 slot bridge från EK samt ett oanvänt 3 slot med blanking plate som skickas med ifall någon köper båda.

Ser att priserna på dessa ligger runt 13000:- på Ebay pga efterfrågan från miners. Jag testade korten i Linux med TRM 0.8.0 och fick runt 100MH/s per kort med 183-185W per kort i strömförbrukning.

Köp nu pris 10000:- per kort annars kör på med bud i tråden, den som köper båda får med all extra utrustning samt jag kan hjälpa till med att montera på luftkylare om så önskas. Köpare betalar eventuell frakt, kan hämtas/köras ut inom en 5 mils radie från Västerås.

Inga PM tack, ta allt i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

Inleder med 12K för båda korten

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

bjuder 15k för båda

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett erbjudande på 10k per kort, om inte det köpet går igenom så hojtar jag till här om ett par timmar och budgivningen kan fortsätta.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

Har du kvar fläktarna till grafikkorten? Bor i Västerås så kan komma lätt komma och köpa idag i så fall.

Permalänk

Alltså du sitter på guld just nu! Lycka till med försäljningen!

Permalänk
Medlem

Båda korten är sålda, tack för visat intresse.

Visa signatur

Happy Face!