Söker 144hz / 240hz skärm runt Malmö

Permalänk

Söker 144hz / 240hz skärm runt Malmö

Hej!

Jag söker en gamingskärm 144hz eller 240hz. En riktig FPS skärm helt enkelt. Vill ha en snabb, smidig och enkel affär.

Pris: <3500kr

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är en ASUS Rog Swift 279Q av intresse? Allt fungerar superbra och minimal Blb (märks endast i heltsvarta bilder, aldrig sett när jag spelar) vid högre nedre hörn (vanligt ställe på denna panel, vid on/off knapp) alla pixlar och panel är superbra.

Har försökt Hitta en anledning att köpa en UWHD ett tag, detta kanske ger mig pushen

Permalänk

Hej!

I have an acer predator xb271hua 144hz/1440p, g sync certified. It’s a TN panel so it’s great for gaming but not super color accurate for like professional photo editing, just fyi.

Bought on Black Friday in 2018 for a good deal. I’m selling because I got a 4k screen for work and want to get an ultrawide for gaming.

I live in Lund but often have business in Malmö so I can bring it. The stand and every thing are there, the screen works great, looks fresh. The firmware is updated, etc.
Monitor link here is the monitor now.

I think 3400 is a fair price for it. Let me know what you think. Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cartman2425:

Hej!

Jag söker en gamingskärm 144hz eller 240hz. En riktig FPS skärm helt enkelt. Vill ha en snabb, smidig och enkel affär.

Pris: <3500kr

Mvh

Läs hela annonsen här

Fick du tag i en? Får min nya skärm idag, förutsatt att den är ok är min fortfarande till salu