Permalänk
Medlem

Noctua NH-U12A + 5st NF-A12x25

Kom med bud, köpare av hela paketet får förtur.
Fläktarna är lätta att skicka (köparen står för frakt), har inte emballage som kylaren får plats i (dock kan jag skicka den i originallådan med brunt papper runt).

Allting är komplett förutom en NF-A12x25 som saknar skruvarna och en förlängningssladd. Allting fungerar prima.

NH-U12A har några små märken (knapp synbara och inget som påverkar kylningen) på basen som blivit av monteringen. Har säkerligen använt en del av kylpastan också, minns inte och kan inte se på tuben... 😅

Varför säljer jag? Har satt in en AIO och 140mm fläktar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

700 kr för allt

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

600 för A12x25, hämtar

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

700 för fläktarna, hämtar

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk
Medlem

När du säger basen menar du inte kontaktytan mot CPU'n antar jag? Isåfall budar jag 400kr + frakt för NH-U12A.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnknownBum:

När du säger basen menar du inte kontaktytan mot CPU'n antar jag? Isåfall budar jag 400kr + frakt för NH-U12A.

Jo den ytan, Noctua själva räfflar ju den för bättre kylning i fabrik och sen blir det mikromärken när man monterar den, ska ta fram kameran så kan jag visa

Permalänk
Medlem

1200kr + frakt för allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Jo den ytan, Noctua själva räfflar ju den för bättre kylning i fabrik och sen blir det mikromärken när man monterar den, ska ta fram kameran så kan jag visa

Ah, trodde du menade att ytan typ ristats av misstag. Men ser att aziz budat högre för allt så att jag måste gå över 500kr för att matcha isåfall, tror jag backar istället. Tack igen för snabbt svar iaf

Permalänk
Medlem

Här kan man se "märkena" (uppe till vänster där det är i fokus är korrekt representation, sen blir det out of focus och bokeh vilket gör att dom ser större ut) jag pratar om samt räfflorna, bara så ingen blir förvånad

https://imgur.com/a/ZbpL1lp
Ladda hem bilden och titta i full storlek

Permalänk
Medlem

Fläktarna är nu SÅLDA så endast CPU-kylare är kvar.

Permalänk
Medlem

Antar att det är heatsink + 2st NF-A12x25?
Kan lägga mitt gamla bud på 400kr + frakt isåfall.

Permalänk
Medlem

Kan buda 300 om fläktar ej är inkluderade. Finns 1150-montering kvar?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Kylaren är komplett, inkl fläktar och monteringar (1150 inkluderad)

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för Noctua NH-U12A.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.