PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Kan man förboka nu?

Inte just nu, men de skall öppna upp för bokningar snart igen, men innan har man kunnat göra det konstant. har 3 i min närhet som bokade via MM, och de fick alla sina ex inom 1 månad.

Permalänk
Medlem

Icke utvald denna gång heller.

Antar det är bara att sitta och höka över sidorna.

Skulle inte bli ett dugg förvånad över nya annonser som kommer ut nästa vecka med Kvitto från Elgiganten.

Permalänk

Wtf blev utvald 😂

Permalänk
Medlem

Inte jag...

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

Andra gången gilt, blev inte utvald...

Permalänk

MM förbokning?

Fick precis en notis av distill där ett meddelande kom upp om att man kan förboka ps5 från imorgon kl 14.00?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Icke utvald denna gång heller.

Antar det är bara att sitta och höka över sidorna.

Skulle inte bli ett dugg förvånad över nya annonser som kommer ut nästa vecka med Kvitto från Elgiganten.

håller med dig först så är man med och vinner sedan dagen efter så kan hitta en annons på blocket för 8k. Vist att man vill känna pengar men vi som vill ha ps5 för att spela på och inte sälja på engång blir förlorarna.

Permalänk
Medlem

Grymt, fick kod och beställde.

Permalänk
Medlem

Utvald!

Permalänk

Ej utvald!

Permalänk

Ej utvald

Permalänk
Medlem
Skrivet av jurstudentist:

Fick precis en notis av distill där ett meddelande kom upp om att man kan förboka ps5 från imorgon kl 14.00?

Varför får du notis på det nu innan?

Permalänk
Skrivet av Veriuz:

Varför får du notis på det nu innan?

Distill. En tracker som länkats längre upp för hemsidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Fan. Nu kommer de inte ge chansen att köpa på ett tag

Precis! ☹️

Permalänk
Medlem
Skrivet av jurstudentist:

Distill. En tracker som länkats längre upp för hemsidor.

Jo men jag menar det går ju inte förboka nu. Distill kan väl inte se vad de kommer göra i framtiden.

Permalänk

Ej utvald

Permalänk

Ej utvald! Hoppas NoN ska skicka information om
leveransbesked snart 😩

Permalänk
Skrivet av Veriuz:

Jo men jag menar det går ju inte förboka nu. Distill kan väl inte se vad de kommer göra i framtiden.

Det går inte att förboka nu för att förbokningen inte öppnar förrän imorgon kl 14

Jag fick en update på att sidan uppdaterade (dock verkade den bugga) och såg att de skulle öppna förbokning för imorgon vid det klockslaget. Sen om detta stämmer eller ej kan jag inte svara på. Bästa är väl att hålla koll på MM vid den tiden och se om förbokningen är live.

Edit: bild på update i distill. https://imgur.com/a/HvEVgId

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag och brorsan som köpte via telia och fick det direkt. detta hände i april

Visa signatur

Asus Tuf 3090 TI OC - Asus GT502 - 11600k - Asus B560 Plus - Phanteks Revolt Pro 1000W
Samsung G7 4k 144hz

Permalänk

Köpte en förra fredag klockan 17:00 på NoN och fick precis hem den för en timme sedan

Permalänk
Medlem
Skrivet av bravebomb:

Köpte en förra fredag klockan 17:00 på NoN och fick precis hem den för en timme sedan

Grattis! Själv beställde man i fredags kl 15 och det står fortfarande "orderstatus: mottagen" på netonnets hemsida... Börjar bli galen

Visa signatur

PC: i7-12700K • Z690M-PLUS D4 • 32GB, 3200mhz • ASUS RTX3090 TUF
Monitor: LG 38'' UltraGear 38GN950

Permalänk
Skrivet av floiyd:

Grattis! Själv beställde man i fredags kl 15 och det står fortfarande "orderstatus: mottagen" på netonnets hemsida... Börjar bli galen

Samma för mig Beställde 13:30 och fortfarande inte fått leveransbesked. Segt men antar att dom tar ett gäng åt gången

Permalänk
Skrivet av jurstudentist:

Fick precis en notis av distill där ett meddelande kom upp om att man kan förboka ps5 från imorgon kl 14.00?

Mediamarkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iloveponypony:

Samma för mig Beställde 13:30 och fortfarande inte fått leveransbesked. Segt men antar att dom tar ett gäng åt gången

Någon på netonnet kanske läste mitt inlägg, för nu ändrades orderstatus till skickad Hoppas att det kommer fram redan imorgon då så man har att göra i helgens höstväder

Visa signatur

PC: i7-12700K • Z690M-PLUS D4 • 32GB, 3200mhz • ASUS RTX3090 TUF
Monitor: LG 38'' UltraGear 38GN950

Permalänk

Fick nyss leveransbesked från NoN. Beställde i fredags kl 17 typ. 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Inte just nu, men de skall öppna upp för bokningar snart igen, men innan har man kunnat göra det konstant. har 3 i min närhet som bokade via MM, och de fick alla sina ex inom 1 månad.

Brukar det bli fullbokat snabbt eller? Ska man vara redo om de öppnar förbokning på sidan eller kan man chilla. Det gick rykten om att det skulle öppna idag

Permalänk

Kl 06.58 gick DE att beställa på Mediamarkt, men 5 minuter senare var den slutsåld

Permalänk
Medlem

Fick en kod av Elgiganten denna gången. Eftersom jag lyckades klicka hem en konsol i februari så kollade jag med några vänner som har varit intresserade och jagat länge, men de som nappade hörde av sig för sent. Kändes onödigt att koden gick i graven.

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Kl 06.58 gick DE att beställa på Mediamarkt, men 5 minuter senare var den slutsåld

Som att de fanns i lager eller som att de gick att förboka?
Beställde mitt i slutet av augusti på mediamarkt och har fortfarande inte hört något av dem

Visa signatur

Asus Geforce GTX 780 - Intel 4670-K - MSI Z87-G43 - Corsair Carbide 200R - Kingston DDR HyperX 8Gb - Crucial 120Gb SSD - Seagate 1 TB HDD - Cooler Master 650W - Asus 24" LED 144hz VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

Fick en kod av Elgiganten denna gången. Eftersom jag lyckades klicka hem en konsol i februari så kollade jag med några vänner som har varit intresserade och jagat länge, men de som nappade hörde av sig för sent. Kändes onödigt att koden gick i graven.

Ja det är tråkigt, du kunde ha köpt den ändå och sålt den till inköpspris på Sweclockers, eller till polare.

Nåväl, din kod lottas ut igen så det jämnar ut sig.