The Batman (med DC Fandom-trailer och BTS-klipp)

Permalänk
Medlem

The Batman (med DC Fandom-trailer och BTS-klipp)

Även om Nolan knockade oss med sin Batman-trilogi är jag ändå väldigt pepp på The Batman som verkar bli en betydligt mörkare noir-doftande historia. Nu när DC Fandom gått av stapeln har en ny trailer för filmen släppts tillsammans med lite behind the scenes-material (se ovan) och de sänker inte förväntningarna för mig i alla fall! Vad säger ni andra? Är ni peppa?

Premiär 4:e mars 2022!

Permalänk
Medlem

Längtar nå fruktansvärt!!!
Vart besviken på Robert Pattison. Men efter trailern känns det mer ok. Man tänker ju på Twilight filmerna när man ser hans namn tyvärr. XD
Verkar 100 ggr bättre än Ben Affleks batman. XD

Permalänk
Medlem

Kommer såklart se denna, trailern verkar mycket intressant.
När det gäller Nolans trilogi så tyckte jag skurkarna Joker, Twoface och Bane bane var mästerverk. I Suice Squad så var Harley Quinn grym. Jag tyckte det var detta som lyfte upp hela filmerna, vad resten gjorde jag minns ej. Var ens Batman med i filmerna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Längtar nå fruktansvärt!!!
Vart besviken på Robert Pattison. Men efter trailern känns det mer ok. Man tänker ju på Twilight filmerna när man ser hans namn tyvärr. XD
Verkar 100 ggr bättre än Ben Affleks batman. XD

Han är så mycket mer (och bättre) än Twilight, har du missat kan jag rekommendera b.la. Cosmopolis, Safdie-brödernas Good Time, sci-fi-dramat High Life samt The Lighthouse som alla visar honom från bättre sida. De är alla bra filmer i sig också!

Ben Affleck kan jag hålla med om. Han passade inte alls som Batman imho. Anser honom vara överskattad som skådis, och regissör, överlag faktiskt. Då håller jag hans broder Casey Affleck högre - även om jag inte tror han skulle passa som Batman heller.

Permalänk
Medlem

"Är ni peppa?"
Lite mindre efter "Take it easy sweetheart...", där såg det ut som en b-film

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Det vi fick se av Black Adam var niiiiiiice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levandebild:

Han är så mycket mer (och bättre) än Twilight, har du missat kan jag rekommendera b.la. Cosmopolis, Safdie-brödernas Good Time, sci-fi-dramat High Life samt The Lighthouse som alla visar honom från bättre sida. De är alla bra filmer i sig också!

Ben Affleck kan jag hålla med om. Han passade inte alls som Batman imho. Anser honom vara överskattad som skådis, och regissör, överlag faktiskt. Då håller jag hans broder Casey Affleck högre - även om jag inte tror han skulle passa som Batman heller.

Nice ska kolla efter dem.

Ben Affleck tycker jag e bra annars. T ex Argo är jävligt bra.

Permalänk
Medlem

Lite småpeppad inför denna faktiskt, hade dock glömt intresset för den.
En sak är säker dock, ingen klår Adam West i rollen som Läderlappen