Permalänk

Ncase M1 V5 samt luftkylning

Hej! Säljer ett Svart Ncase M1 V5 i mycket gott skick. Invändigt finns det spår av användning. Har även 3D printat fötter så chassit kommer upp lite samt mer estetiskt tilltalande. Har följt denne tråd https://smallformfactor.net/forum/threads/case-study-air-cool... vid val av kylning. Detta är även modellen där det finns möjlighet att installera en Slim CD/Blu-ray spelare.

Bud i tråden eller i PM

Chassi: Svart Ncase M1 V5
CPU Kylare: CPU Cooler: Noctua NH-U9S (Dual 92mm Fans)
Kylning: 2x Dual Noctua 120mm Slim Fans för intag i botten
1x Noctua NF-A9 PWM 92mm för utflöde.

Originalkartong för chassit finns kvar. Kan skickas om köparen står för frakt och betalning sker isfall i förskott. Swish gäller. Ser helst att det säljs som ett paket men är öppen för förslag. Köp nu pris för alltihop 1800 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena Jesper!

Går det att få några flera bilder, (Framifrån samt insidan) ? (Bor i Götet och kan hämta)

Permalänk
Skrivet av DG77:

Tjena Jesper!

Går det att få några flera bilder, (Framifrån samt insidan) ? (Bor i Götet och kan hämta)

Hej! Det hade ju varit mycket passande! Är lite okunnig, kan jag lägga upp bilder här i kommentarerna? Annars kan jag skicka dem på annat vis.

Permalänk
Medlem

Hej! Vet du om det är möjligt att montera ett deshroudat Gigabyte 3080 i denna revisionen? Vet att det är möjligt i v6.1 men lite osäker om det går på V5.

Om det är möjligt så kan jag hämta det asap då jag bor i Mölndal.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Geeze:

Hej! Vet du om det är möjligt att montera ett deshroudat Gigabyte 3080 i denna revisionen? Vet att det är möjligt i v6.1 men lite osäker om det går på V5.

Om det är möjligt så kan jag hämta det asap då jag bor i Mölndal.

Mvh

Hej! Har missat att ta bort annonsen. Ber om ursäkt, chassit är sålt! Lycka till i ditt letande =)!

Permalänk

Annonsen är avslutad