vatten block till ett strix 1080 ti vart kan man hitta ett sådant ?

Permalänk

vatten block till ett strix 1080 ti vart kan man hitta ett sådant ?

Som rubriken lyder undrar jag ifall det är någon som vert vart man skulle kunna hitta ett block till ett strix 1080 ti kort ? har googlat en hel del utan någon större lycka, finns på ali express men känns inte helt tryggt att handla därifrån.
tack på förhand.

Permalänk
Samsung Sverige

Det blir tufft är jag rädd för. Vattenblocket har slutat säljas sedan länge så din enda chans är begagnatmarknaden på diverse sidor samt ev om någon butik har någon form av utförsäljning.

Nåväl, lycka till.

//Pontu

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Ebay?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Samsung:

Det blir tufft är jag rädd för. Vattenblocket har slutat säljas sedan länge så din enda chans är begagnatmarknaden på diverse sidor samt ev om någon butik har någon form av utförsäljning.

Nåväl, lycka till.

//Pontu

okej. ja får kolla runt lite till då. Tack för input.

Skrivet av RVX:

har kollat lite men har inte hittat bara block tyvärr. hittade ett phanteks block nytt för nästan 1900, var på computersalg.com tror jag. men har ingen erfarenhet av phanteks produkter tyvärr.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av ölmannen:

okej. ja får kolla runt lite till då. Tack för input.
har kollat lite men har inte hittat bara block tyvärr. hittade ett phanteks block nytt för nästan 1900, var på computersalg.com tror jag. men har ingen erfarenhet av phanteks produkter tyvärr.

Phanteks är bra grejer

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Jag vet att formulamod har flera 1080ti block så där kan du kolla

Permalänk
Medlem

Tjena
håll koll här i marknaden eller lägg ut en köpes annons, jag köpte mitt EK-block här på marknaden oanvänt.
Såg ett i en annons för inte allt för länge sedan här igen så det är mitt tips.
Lycka till!

Visa signatur

Corsair 900D---Asus Maximus APEX XI Z390---i7 9700k(5.2Ghz All Cores. Uncore 4.5)---2x16 Gskill Trident Z Royal 4000mhz cl15/16+Tweaked Subtimings---RTX 4080 Zotac Amp Extreme Airo---Corsair RMX1000w---Samsung 970Evo+ 2,5TB NVME.
Full Custom Loop CPU/GPU---Only EKWB Parts---480x60Rad---360x60Rad--- 240x60Rad---21 Fans.
Monitor: Asus PG348Q 34Inch UltraWide 3440x1440--100Hz.
Misc: Mouse-Logitech G502---Headphones-Logitech G935---T-Board-Ducky Mecha Mini 2 silent Red.