Snabbkoll: Hur föredrar du ditt koffein?

Permalänk
Medlem

Coca Cola enbart.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

För koffein: kaffe
För god smak: te

Resten av listan låter rätt blä faktiskt!

Visa signatur

Den enda riggen som räknas:
Hagström Swede -> pedalbord

Permalänk
Medlem

Kaffe på dagen, energidryck om jag ska hålla mig uppe en sent...

Visa signatur

Modermodem: Asus ROG Strix X470-F
Grafikkort: XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon™ RX 6800 BLACK
Processor: AMD 2600X
Minne: 48 GB

Permalänk

Svart och riktigt fruktansvärt rivigt

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Dubbel espresso, antingen som den är eller med en dash skummad mjölk.

Om det behövs under skoltid är det en 'energidryck' som gäller då de tar överpris för kaffet.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Är en riktigt trött person jag o koffeinet hjälper mig rätt mycket att få nånting gjort öht, dock tycker jag kaffe smakar skit o té orkar jag oftast inte styra, energidryck körde jag alltid på förr men ville dra ner på sockret plus att det blev dyrt. Så nuförtiden kör jag på koffeintabletter. Lätt o snabbt att få i sig, går alltid att ha i väskan o är dessutom riktigt ekonomiskt jämfört med resten av alternativen.

Permalänk
Medlem

ligger väl på runt 400 till 600 mg rent koffein flera dagar i veckan så behöver trappa ner.

En burk av celsius är ju 200mg koffein

Håller på att gå över till bara grönt te.

mer info
Permalänk
Medlem

Cola zero och Pepsi Max

Permalänk
Medlem

Började med koffein gick över till amfetamin. Ångrar inte en sekund, satan vad pigg man blir.

Permalänk
Medlem

Är väldigt känslig för koffein, så håller mig undan det förutom när jag festar. Vilket är typ aldrig.

Är naturligt lättväckt morgonmänniska, så den extra lilla kicken från koffein gör ofta att jag vaknar lite väl tidigt (typ mellan 3 och 4) utan att kunna somna om. Är ok, men inte värt det i långa loppet.

När jag var yngre sov jag tyngre, så då kunde jag hälla i mig många kaffekoppar. Ska jag ändå få i mig det idag, dricker jag gärna någon kopp kaffe. Mums med gott kaffe och en god macka eller bulle.

Permalänk
Medlem

Jag svarade kaffe fast min favorit är nog ändå coca cola eller pepsi, jag gissar att det inte faller under energidryck.

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]