Permalänk
Medlem

YES

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Villet skämt!! Snacka om att Ham bli rånad!!

Visa signatur

Asus TUF RX 6800, Ryzen 7 5800x3D, Asus TUF B550 Pro, DDR4 32gb, 2tb hdd, 1 tb ssd, 250gb ssd
Asus TUF VG27AQ

Permalänk
Medlem

Sämsta säsongavslutningen sen urminnes tider. Red Bull var inte snabbast utan vinner genom att klaga mest.

Visa signatur

Ryzen 7800x3D, Ryzen 5600G, ASUS TUF 7900 XT, MSI RX 6600

Permalänk
Medlem

Jag sitter och småskrattar lite för att på ett sätt är det som hände inte alls förvånande, verkligen inte.

Men visst. "Grattis" Max Verstappen!

Permalänk
Medlem

Hahaha, jag var så jävla bitter över Hamiltons dominans så jag stängde av

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag… igen...

Permalänk
Medlem

Vilken soppa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

fy fan vad tråkigt för Hamilton att bli rånad på vinsten så här.

Skrivet av Noob I am:

Max förtjänade inte detta för fem öre. I alla fall inte på detta sättet

Skrivet av heatm:

Kom igen, Max förtjänade mästerskapet den här säsongen!

Tycker lite synd om Lewis att förlora det på det sättet.

FAN jag är hes!

Jo precis. Jag känner också att man måste se helheten över hela säsongen. Då är det inget snack om att Max är mer äN berättigad att ta hem VM-bucklan.

Creds åt Hamilton dock. Han är själv ett riktigt monster till förare o/

Permalänk
Medlem

Joooooohaaaaa!!! MAXXXXXXXX!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Skrivet av heatm:

Alltså... jag har sugit på den här karamellen länge nu... men tänk om det vore sandfällor i stället för asfalt utanför banan, då hade Max tagit ledningen för att Lewis lämnade dörren öppen.

Så hur fan resonerar "domarna" egentligen? Dom har helt enkelt gjort så att "block pass" är menlösa på banor där man bara kan gena genom kurvan.

Hade det varit sandfällor hade ingen som har minsta tävlingsinstinkt lämnat banan utan låtit blivit påkörd. Sedan hade motståndaren vetat det i fortsättningen.

Permalänk
Medlem

Maaaaaaaaax!!!! Jaaaaaaa!!! Han förtjänar detta så jävla mycket!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

fy fan vad tråkigt för Hamilton att bli rånad på vinsten så här.

Rånad? Han och Mercedes var ju dumma, hade de gått i depå när de hade chansen hade ju detta inte hänt. De föll helt enkelt själva

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag… igen...

Permalänk
Medlem

Herregud vilken avslutning. Delade känslor över sättet men tycker Max är förtjänt av det, man har slagits mot en bättre bil hela säsongen men nailat många taktiska beslut osv. Hamilton är en monsterförare men hade behövt mer stöd från Bottas som varit helt vilsen.

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

En liten parantes i allt drama runt F1 titeln. Sainz lyckades ta sig förbi både Leclerc och Norris och ta 5 plats i förarmästerskapet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

Rånad? Han och Mercedes var ju dumma, hade de gått i depå när de hade chansen hade ju detta inte hänt. De föll helt enkelt själva

Ja det avgjordes av säkerhets bilen och ledningens beslut

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av highspeed:

Hade det varit sandfällor hade ingen som har minsta tävlingsinstinkt lämnat banan utan låtit blivit påkörd. Sedan hade motståndaren vetat det i fortsättningen.

Öh, nä, man hade bromsat och lagt sig bakom och försökt ta en bättre linje i nästa kurva.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem

Vilket jävla race! Kul att rätt man vann till sist också!!

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ja det avgjordes av säkerhets bilen och ledningens beslut

SC måste alla team räkna med, att dom inte valde att gå i depå är inte ledningens fel, deras fel att de hade så gamla däck så de inte kunde stå emot

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag… igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ja det avgjordes av säkerhets bilen och ledningens beslut

De blev väl rånade av Latifi/Williams isf?
Att säkerhetsbilen kom ut finns det ju inte så mycket att orda om, det var väl ganska givet med tanke på situationen som uppstod.

Galen avslutning iaf, kul säsong även om det varit väl mycket tjafs runt omkring allting i mitt tycke!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

"Toto, it's called a motor race... we went car racing..."

LOL

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArKAN:

Sämsta säsongavslutningen sen urminnes tider. Red Bull var inte snabbast utan vinner genom att klaga mest.

to Toto : it is called ar race, var väl marcedes som gnällde mest i detta race eller

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Grattis till Verstappen!

Däremot tycker jag inte att han förtjänar vinsten alls idag. Domarna gav verkligen Verstappen vinsten genom att bara släppa förbi bilarna mellan Hamilton och Verstappen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tip Top:

to Toto : it is called ar race, var väl marcedes som gnällde mest i detta race eller

Tyckte Horner var på luren stup i kvarten med massi

Visa signatur

Ryzen 7800x3D, Ryzen 5600G, ASUS TUF 7900 XT, MSI RX 6600

Permalänk
Medlem

Skönt att Hamiltons fuling mot Verstappen på Silverstone inte blev avgörande för mästerskapet.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Jag tycker Verstappen förtjänade att vinna titeln men inte att vinna racet. Domarna bestämde utgången för detta

Permalänk

Jag skakar fortfarande, vilken dramatik, vilken avslutning. VILKET ÅR. Grattis MV33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Grattis till Verstappen!

Däremot tycker jag inte att han förtjänar vinsten alls idag. Domarna gav verkligen Verstappen vinsten genom att bara släppa förbi bilarna mellan Hamilton och Verstappen.

Du menar specifikt att det var fler bilar som borde släppts förbi?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

SC måste alla team räkna med, att dom inte valde att gå i depå är inte ledningens fel, deras fel att de hade så gamla däck så de inte kunde stå emot

Skrivet av evil penguin:

De blev väl rånade av Latifi/Williams isf?
Att säkerhetsbilen kom ut finns det ju inte så mycket att orda om, det var väl ganska givet med tanke på situationen som uppstod.

Galen avslutning iaf, kul säsong även om det varit väl mycket tjafs runt omkring allting i mitt tycke!

Tråkigt att en sån viktig race avgörs så här.
Olyckor och gula flagg händer så är det.
Men det är trist att det ska avgöra, prick allt.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Spännande som få... Men rätt person vann ej idag om man ska kolla på prestation på banan.
Hamilton hade allt emot sig förutom sin körning på banan.

Det är inte så här jag vill se någon vinna mästerskap på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

Rånad? Han och Mercedes var ju dumma, hade de gått i depå när de hade chansen hade ju detta inte hänt. De föll helt enkelt själva

Du vet/förstår varför dom inte gick i depå va?

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Du vet/förstår varför dom inte gick i depå va?

För att de chansade på att det inte skulle bli någon omstart, det är iaf min förmodan?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304