Gammalt jaktspel till pc?

Permalänk
Medlem

Gammalt jaktspel till pc?

Nån som kommer i håg vad ett gammalt jaktspel till pc hette, där man blev jagad av djur till stressande musik typ om man inte lyckades skjuta.
Har för mig man kunde hitta tabeller för hur man ställde in sitt gevär så man kunde skjuta på riktigt långa avstånd osv.
Nån som kommer ihåg?

Permalänk
Rekordmedlem
Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag har googlat lite och jag är inte helt säker på att det är det.

Kanske nån senare version, men jag känner inte igen dom bilderna jag såg.

Nåt som var tydligt på det spelet jag menar var att i bland blev man jagad av djuren, typ en björn eller en puma eller nåt. Och då kom det spännande/stressande musik

Är det så i nåt av deer hunter spelen?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Bowman99:

Jag har googlat lite och jag är inte helt säker på att det är det.

Kanske nån senare version, men jag känner inte igen dom bilderna jag såg.

Nåt som var tydligt på det spelet jag menar var att i bland blev man jagad av djuren, typ en björn eller en puma eller nåt. Och då kom det spännande/stressande musik

Är det så i nåt av deer hunter spelen?

Provade nått för 20 år sedan och där jagade man bara men det var lite stressande musik.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Provade nått för 20 år sedan och där jagade man bara men det var lite stressande musik.

Yes ok, ja jag har googlat som bara den men kan inte hitta rätt.
Kanske är det nåt av deerhunter spelen, eller cabelas.
Men det var inte ”cabelas dangerous hunt” heller.