Permalänk
Medlem

Asus ROG Strix GTX 1060 6Gb

Hej på er!

Hjälper kusinen sälja grafikkortet vi precis plockade ur hans dator efter mellandagsuppgradering

Kortet är ett Asus GTX 1060 ROG Strix Gaming 6GB , funkar galant och i fint skick. Togs precis ur datorn efter lite testspelande.

Tyvärr finns ingen kartong, men det går att lösa något så kortet kan skickas vid behov. Kvitto kan eventuellt finnas, men med tanke på åldern på kortet inte värd att leta fram det förmodligen? Finns för tillfället för upphämtning i Kumla, kommer ta med mig hem det till Knivsta/Uppsala på måndag eller tisdag.

Tänkte sätta ett startpris på 500kr, så får vi se vart det landar. Betalning via Swish, hämtas på plats alt skickas enligt ök.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

webhallen om du inte har har såna anti stat påsar som man kan fråga efter fick en till min när skulle sälja mitt gamla kort

Permalänk
Inaktiv

500 + frakt

Tidningspapper fungerar även ganska bra istället för antistat

Permalänk

1000+frakt

Permalänk
Medlem

1000 plus frakt

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt

Permalänk

1100kr + frakt

Permalänk

1300 + upphämtning Kumla imorgon

Permalänk
Medlem

1600 kr + frakt

Permalänk
Medlem

1550:- + frakt

Visa signatur

.....

Permalänk

1650 + upphämtning imorgon

Permalänk
Medlem

1700:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1900kr + frakt.

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade 👍

Permalänk
Medlem

hur länge pågår budgivningen

Permalänk
Medlem

Ska det skickas gör jag det när jag är hemma (har ESD å emballering där), i så fall avslutar jag på måndag och skickar tisdag. Vid avhämtning (kan evt mötas upp på vägen hem mellan Kumla-Knivsta) kan det avslutas imorgon kväll. För tillfället diffar högsta budet med avhämtning och högsta budet + frakt för mkt för att prioritera avhämtning.

Permalänk
Medlem

Hrm redigering finns inte längre tydligen... kan avslutas under morgondagen vid bra bud med avhämtning.

Permalänk
Inaktiv

1950kr hämtar i Knivsta/Uppsala (alternativt om vi kan mötas i Bålsta när du är påväg till Uppsala)

Permalänk
Medlem

2000+frakt

Visa signatur

Game | Northwood P4 2.0 | XFX Geforce 6600Gt | 2st 256mb Cruical | 80gb+80gb extern | and a smile :)
HTPC | P3 1.0 | 256mb Cruical | 20gb | Wireless | Meedio

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

1950kr hämtar i Knivsta/Uppsala (alternativt om vi kan mötas i Bålsta när du är påväg till Uppsala)

Såg nu också referenstråden och det var inga snygga kommentar där direkt. Du verkar dessutom (försöka) köpa precis allt som går att köra mining på; ser hellre att kortet hamnar hos någon som behöver ett kort för att lira/till barnens dator t.ex

Skrivet av EliP4:

2000+frakt

Noterad.

Permalänk

1750 + avhämtning idag

Permalänk
Inaktiv

@Dryad Har försökt lösa det med personen i fråga men utan framgång. Tycker det är riktigt drygt av personen i fråga att som KÖPARE via en intresseannons skriva en så kass recension och sen inte höra av sig alls när jag försöker ordna upp situationen. Har erbjudit honom en 1150-bräda helt gratis men han ignorerar mig: #19409246

Du gör såklart som du vill, vill du inte att det ska mineas så får du leta ordentligt efter köpare. Gissar att EliP4 ska köra mining också

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

@Dryad Har försökt lösa det med personen i fråga men utan framgång. Tycker det är riktigt drygt av personen i fråga att som KÖPARE via en intresseannons skriva en så kass recension och sen inte höra av sig alls när jag försöker ordna upp situationen. Har erbjudit honom en 1150-bräda helt gratis men han ignorerar mig: #19409246

Du gör såklart som du vill, vill du inte att det ska mineas så får du leta ordentligt efter köpare. Gissar att EliP4 ska köra mining också

Ok det är förstås trist om du försökt lösa det men inte fått gehör. Har messat lite med Hemmabygg77 (ej miner 😬) men inget spikat ännu.

Permalänk

1800 och kan också hämta idag

Permalänk
Skrivet av ppwarlord:

1800 och kan också hämta idag

Ska inte användas till mining utan till sonens blivande gaming burk.

Permalänk
Medlem

2050+frakt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Vi föredrar nog i detta läge upphämtning, om det inte diffar för mycket mot bud + frakt 🙂

Permalänk

1900. & hämtar

Permalänk
Medlem