Helgsnack: Hur startar du år 2022?

Permalänk
Medlem

Skapligt bakis med en kebabrulle i handen och västernfilm på tvn.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Uppe vid 06 och jobbade, sen åkte jag till gymmet. Nu ska jag hem till mina föräldrar och äta mat.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Musikälskare

Mat hos päronen sen spelande hemma tills 12 då jag somnade

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Spelat Rage och ätit Riesen!!

Visa signatur

|MSI MAG B560M MORTAR|I5 11400f|32Gb ddr4|MSI RTX 3050|

Permalänk
Medlem

Gick upp 8 och satte igång kaffet och käka frukost med 1,5åringen. Man är inte 18 längre så att vara bakis är inte värt det tycker jag. igår eftermiddag/kväll blev det nån öl och skåla i champagne vid tolv, det duger bra tycker jag.

Gott nytt år på er förresten och hoppas 2022 blir året som återgår till det vanliga 😊👍

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fet kaffe framför nyhetsmorgon. Pulka med barnen fram till lunch sen enligt tradition så är det backhoppning och Pepsi. (ingen aning men va det som va när man va kanon bakis i yngre dar..hänger kvar) pizza till kvällen

Nä är inte ett dugg intresserad av backhoppning men en tradition är en tradition

Visa signatur

Moderkort MSI z170 krait gaming | CPU i5-6600k | CPU-Kylare Cooler Master V8 GTS CPU Kylare| Ram corsair vengence low 2400mhz 16gb| SSD Corsair SSD Force Series? F120, 120GB | GPU Gigabyte RX 56 vega gaming OC | PSU Fractal design 1000w newton | Chassi Fractal design R4

Permalänk
Medlem

Jag och brorsan hjälpte till att öka stressen för pizzerian. Han lät lagom stressad som svarade

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk

Min nya tradition med att vara nykter på nyår är nog något jag tänkt hålla fast vid. Har handlat, städat, spelat Desperados III, kollat Netflix och planerat lite inför veckan. Imorrn blir det jobb. Asgött att börja det nya året med att ta tag i saker

Permalänk
Medlem

Har börjat en ofrivillig tradition tydligen. Har haft oturen att bli sjuk både förra och detta nyåret. Så min dag såg ut exakt som förra året, sovandes mestadels.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk

Bröjade nya året med en förkylning/influensa. Vad glad min plånbok ska bli 😐.

Permalänk
Medlem

Igår blev det VR och brädspel med lite polare, nyårsdrinkar och sushi till stod på menyn. GORN och in death unchained fick dominera VR spelandet och flick em up som brädspel

En riktigt fin start på året

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Med covid🙃

Permalänk
Medlem

Med bortamatch

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Blev en lugn, och för en gångs skull obakis, nyårsdag framför tv:n och The Witcher.

Permalänk
Medlem

Såg på sista avsnittet av The Witcher säsong 2 och första fyra avsnitten av The Expanse, sista säsongen...

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"