Diverse vattenkylning (radiatorer, res/pump, AM4 vattenblock)
Har lite överblivna grejer efter att ha gått upp i formfaktor från SSF.
Radiatorer:
Bykski B-RD240-TK, 240mm och 40 mm tjock, enbart använd drygt en månad och då med EK-Cryofuel Clear. Bra skick men kan ha mindre spår av användning. Inköpt på Aquatuning i mitten av Maj förra året. Osäker på om jag har kvar kvitto.
Pris: 400:-
XSPC TX240-C, använd i drygt 7 månader med EK-Cryofuel Clear. Bra skick men kan ha mindre spår av användning. Inköpt på ComputerSalg i mitten av Maj förra året. Kvitto finns.
Pris: 500:-
Alphacool NexXxos ST25, använd i drygt 7 månader med EK-Cryofuel Clear. Bra skick men kan ha mindre spår av användning. Inköpt på Inet i mitten av Juli förra året. Kvitto finns.
Pris: 300:-
Alphacool NexXxos XT45, använd i drygt 7 månader med EK-Cryofuel Clear. Bra skick men kan ha mindre spår av användning. Inköpt på Aquatuning i slutet av Juni förra året. Osäker på om jag har kvar kvitto.
Finns även en Noctua-fläkt man kan få med för en hundralapp extra.
Pris: 400:-
Res/Pump:
EK-Quantum Kinetic FLT 80 D5 PWM D-RGB, inköpt från Inet i februari i år.
Enbart använd i ett par veckor med EK-Cryofuel Clear innan jag byggde om till större formfaktor.
Så i princip i nyskick.
Kvitto finns så klart.
Pris: 1200:-
Vattenblock:
TechN AM4 vattenblock som är inköpt direkt från TechN i slutet av maj förra året.
Av någon outgrundlig anledning så har en liten flaga av nickelpläteringen lossnat samt att det finns lite slangrester (gissar jag) i flänsarna.
Har varit i kontakt med TechN som säger att det går fint att använda ändå och att avlagringarna går att städa bort.
Detaljerade bilder på flagan finns här: Imgur album
Pris: Bud
Har även ett moddat CoolerMaster NR200P med breddning, högre fötter och modd för att fästa radiator i toppen.
Så med det caset och Alphacool & XSPC radiatorerna (samt pump/res) har man en bra grund för att bygga ett trippel-rad bygge.
Caset skickas dock inte, men är nån intresserad så släng iväg ett bud.