Permalänk
Medlem

Datorhögtalare

Har börjat spela lite spel på datorn tillsammans med min femåring och söker några dugliga inte allt för dyra datorhögtalare. De får helst heller inte vara allt för stora och jag har inga höga krav på bra bas eller så men köper heldre något bättre begagnat än sämre nya. Någon som har något till övers, gärna runt Botkyrka/Huddinge/innerstan eller inte allt för långt bort.

Skicka ett PM med vad ni har och vad ni önskar få för dom

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Jag har ett par creative pebble v2. Väldigt bra skick med lite användning. Dom funkar jättebra! 100kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag har Harman Kardon HK695 som är sparsamt använda, jag ska bara ta upp dessa från källaren och se så de fungerar.
De har några år på nacken och låter riktigt fint.

Är paketet värt 200 + frakt?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantburk:

Hej.

Jag har Harman Kardon HK695 som är sparsamt använda, jag ska bara ta upp dessa från källaren och se så de fungerar.
De har några år på nacken och låter riktigt fint.

Är paketet värt 200 + frakt?

Mvh

Det är baslådan med den integrerade förstärkaren samt de 2 pelarhögtalarna som den ena har inbyggd volymkontroll.