Audio Pro T14, Xtrfy K4, Jaybird X4

Permalänk
Avstängd

Audio Pro T14, Xtrfy K4, Jaybird X4

Säljer dessa prylar då jag behöver the mooneyz för uppdateringar i setupet.

Audio Pro T14 - köpta för 2 år sen, funkar fint, har dock aldrig kunnat koppla BT för någon anledning, aldrig kommit på hur man ska göra eller försökt för den delen. Riktig go bas och går att lägga till en sub, har både aux och optisk. 800kr baspris

Jaybird X4 - med laddare, hittar inte extra earplugs men kan leta, funkar fint, köpte för 2 år sen, använts fåtal gånger. 250kr baspris

Xtrfy K4 - utbytta tangenter, funkar utmärkt, låter ganska bra för o vara en prebuilt och ej modbar, alla tangenter funkar. 200kr baspris

Laddar upp en imgur album så kan man se på bilderna!

https://imgur.com/a/PC1kgqK

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr för T14
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

900 för T14. Är det den vita modellen?

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XFTality:

900 för T14. Är det den vita modellen?

Nope, ett par svarta, checka imgur albumet!

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

Jag är blind.... Ska dubbelkolla med sambon angående svart färg, tror hon kommer att skada mig om jag köper något annat än vitt 😂

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XFTality:

Jag är blind.... Ska dubbelkolla med sambon angående svart färg, tror hon kommer att skada mig om jag köper något annat än vitt 😂

🤣

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XFTality:

Vad tyckte sambon?

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamaszucs:

Vad tyckte sambon?

Hej igen! Tyvärr var det rött ljus som förväntat, så jag behöver dra tillbaka mitt bud. Ber om ursäkt för missen från min sida!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av XFTality:

Hej igen! Tyvärr var det rött ljus som förväntat, så jag behöver dra tillbaka mitt bud. Ber om ursäkt för missen från min sida!

Inga problem! Allt gott!

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Avstängd
Skrivet av leverbrock:

800 kr för T14

Då står 800kr som högsta bud än så länge

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Medlem

Xtrfy K4 - 200kr

Permalänk
Avstängd
Skrivet av leverbrock:

800 kr för T14

Pm

Visa signatur

Roze +

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hafsblau:

Xtrfy K4 - 200kr

Pm

Visa signatur

Roze +

Permalänk

Blev högtalarna sålda? Annars bjuder jag 900kr.

Permalänk
Medlem

Hoppade av Xtrfy K4, så någon annan kan köpa det.

Permalänk
Medlem

Jag hoppade av för 800kr då bluetooth inte fungerade @Lennhager

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adamaszucs:

Säljer dessa prylar då jag behöver the mooneyz för uppdateringar i setupet.

Audio Pro T14 - köpta för 2 år sen, funkar fint, har dock aldrig kunnat koppla BT för någon anledning, aldrig kommit på hur man ska göra eller försökt för den delen. Riktig go bas och går att lägga till en sub, har både aux och optisk. 800kr baspris

Jaybird X4 - med laddare, hittar inte extra earplugs men kan leta, funkar fint, köpte för 2 år sen, använts fåtal gånger. 250kr baspris

Xtrfy K4 - utbytta tangenter, funkar utmärkt, låter ganska bra för o vara en prebuilt och ej modbar, alla tangenter funkar. 200kr baspris

Laddar upp en imgur album så kan man se på bilderna!

https://imgur.com/a/PC1kgqK

Läs hela annonsen här

Högtalarna sålda, resten kvar!

Visa signatur

Roze +