Permalänk
Medlem

Path of exile guild

Hej! Finns det några som spelar poe och vill göra det ihop?

Jag är rätt så casual på ca 900 timmar, mellan jobb och annat så försöker jag få en ett gäng timmar i veckan (mer i början på en liga). Senaste 2 ligorna har jag spelat bane solo, men kan anpassa mig till gruppen om det är så

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinvega:

Hej! Finns det några som spelar poe och vill göra det ihop?

Jag är rätt så casual på ca 900 timmar, mellan jobb och annat så försöker jag få en ett gäng timmar i veckan (mer i början på en liga). Senaste 2 ligorna har jag spelat bane solo, men kan anpassa mig till gruppen om det är så

Hej!

Kul initiativ,
är själv i liknande sits där jag lirar solo för "challenges".

Brukar lira:
- Chains of command
- "Insert any slam ability"
Brukar bli någon mine build vid leaguestart eller en spectral helix.

Har några tusen timmar men behöver fortfarande gå en 15HP kurs inom PoE's mechanics.

Har en liten pause just nu, men kanske kan bli något vid nästa League-start (~12th Augusti - Där nånstans)

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | RX 9070XT Pulse | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB
| Hyte Revolt 3| EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trojancreeper:

Hej!

Kul initiativ,
är själv i liknande sits där jag lirar solo för "challenges".

Brukar lira:
- Chains of command
- "Insert any slam ability"
Brukar bli någon mine build vid leaguestart eller en spectral helix.

Har några tusen timmar men behöver fortfarande gå en 15HP kurs inom PoE's mechanics.

Har en liten pause just nu, men kanske kan bli något vid nästa League-start (~12th Augusti - Där nånstans)

Hej vad kul! Ja iallafall en förberedande kurs i crafting for profit borde finnas på någon YH iallafall

Har också en liten paus nu inför nästa league, har bra med tur att man har sen semester också!

Vad för IGN har du, om man får lägga till dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinvega:

Hej vad kul! Ja iallafall en förberedande kurs i crafting for profit borde finnas på någon YH iallafall

Har också en liten paus nu inför nästa league, har bra med tur att man har sen semester också!

Vad för IGN har du, om man får lägga till dig?

Hej!

Kul med semester och hade glömt bort detta hah...

Tror jag nickar som på Swec (Trojancreeper)
Imorgon börjat vevandet och har inte bestämt build än, men det lutar åt en Animated Guardian build, Chains of command eller Fleshcrafter, Necro/occult eller Guardian.

Vad nickar du?

//Filip

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | RX 9070XT Pulse | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB
| Hyte Revolt 3| EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"