Säljer nu en massa grejjer jag inte längre har använding utav eller vill rent ut sagt uppgradera.
MacBook Air M1 - 256GB/8GB - fint skick, väldigt sparsamt använd. Inköpt hos Webhallen i början av året. Har nog kvitto nånstans, måste bara leta. 8000kr
Ryzen 3600 + X570 + 16GB Ram - allt funkar som det ska, har uppgraderat så därför så ska detta bort - 3000kr
Samsung S20 Ultra 128GB/8GB 5G detta är mer av en intressekoll, använder fortfarande telefonen men har tänkt på att beställa my, vill bara se om en Ultra med sprucken skärm är något någon är intresserad utav, bild kan skickas på hur den ser ut - 2000kr
HP Eyeease 24 Tum - likadan som jag sålde i en av mina andra inlägg, tror upplösningen var på 1920×1200, men har bland annat usb hub inbyggt - 400kr
HP Elitedesk 800 G2 SFF - Sitter en i5 6500 i och har 8GB Ram. Kaserats av Göteborgs Stad så går att använda med en enkel formattering. - 400kr
USB C Hub - Har 2 USB 3.0, HDMI 4k30hz, SD och Micro SD kort portar. - 150kr
Intel i3 2100 - plockades ur en kontorsdator, inte testats. - Skänkes med något av resten som säljs
Chromecast - äldre generation men funkar som den ska - 150kr
Har dessa prylar utspritt då jag pendlar mycket och jobbar på olika orter osv. Så för avhämtning gäller skärmen och datorn, dem finns i Kungsabcka, resten kan jag skicka om det önskas. Köpare står för frakten. Om priset inte funkar så lägg gärna fram ett bud.
Läs hela annonsen här