Visa dina AI-genererade bilder!

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Lite knasigt när man beskriver så detaljerat att AIn borde förstå det men den gör någonting annat. Ibland till det bättre, ibland till något man undrar vad sjutton det är

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Fina! Lite Warhammer fantasy.

Kanske lite voxlar kan smaka?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@Runeclaw jisses vad mycket coolare och snyggare bilderna blev när jag lade till diverse ord som du hade i din beskrivning. Det med insanely detailed, super detailed osv. Sen har jag --v 4 i slutet.

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Man kan nästan se ett mönster på bilderna jag vill ha fram

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Action Comic style from Hermann and Greg

Permalänk
Medlem

Till minne av Dusty Hill

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Digital fyndjägare
Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Polaren har kodat ihop en app med stablediffusion bas. Här kommer några alster med Bob Ross tema

Permalänk
Medlem
Skrivet av siefer:

Bob Norris!

Permalänk
Medlem

Jag är helt förbluffad av stable diffusion. Den bara fortsätter o spottar ut mästerverk efter mästerverk.
Jag kan inte sluta tänka på den. Den tar upp nästan hela min vakna tid o det börjar kännas som ett handikapp

Visa signatur

Gigabyte RTX 3070 | Samsung 980 | AMD 5950x
32GB 3600MHz CL14 | Corsair RM850X | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
Skärm: Acer 27" ConceptD CP3271KP IPS 4K HDR 144 hz

Skriv gärna ett svar om ditt problem löste sig.

Permalänk
Medlem

Blev inte besviken.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

"Marsian walking in a post apocalyptic earth"

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt!

Permalänk

Bad Craiyon göra en Fiat Multipla, den åtgärdade en del skönhetsmissar automatiskt på bilderna!

Permalänk
Medlem

Testade Bing create som jag tror är baserad på Dall-E. Observera att jag har en mycket begränsad fantasi

Katt i rustning som äter tacos

Mus med robotarmar

Fet shiba inu dåligt förklädd till katt

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem
Skrivet av LudvigLindell:

Testade Bing create som jag tror är baserad på Dall-E. Observera att jag har en mycket begränsad fantasi

Katt i rustning som äter tacos
https://th.bing.com/th/id/OIG.vZNRDzAvOPFbsuOGXKVh?pid=ImgGn&PC=EMMX01

Mus med robotarmar
https://th.bing.com/th/id/OIG.etdcaaS3yZ4KxGxPo9Ax?pid=ImgGn&PC=EMMX01

Fet shiba inu dåligt förklädd till katt
https://th.bing.com/th/id/OIG.CXBK4gJJQFwqwfziBqeN?pid=ImgGn&PC=EMMX01

Snygga. Bing kör Dall-e experimental, väldigt mycket bättre än vad vanliga Dall-e kör.

Framförallt är den bra på att förstå vad man menar.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Suddig miniatyr... Klicka upp i full storlek.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Bussovi_ by XHI
Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Jessica Alba som Nei från Phantasy Star 2

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------