SweClockers Julkalender 2022 – tävla om julklappar varje dag fram till jul!

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Julkalender 2022 – tävla om julklappar varje dag fram till jul!

Häng med på ett stämningsfullt julfirande när SweClockers drar igång årets julkalender, fylld med såväl läckra tävlingsvinster som exklusiva erbjudanden.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Testpilot

Åh. Favorit i repris!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Forumledare

Det har blivit en kvällstradition att kolla på swecs julkalender. En av julens starkaste traditioner <3

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Hade tänkt mig på en hatrick. Går det bra att i skrift få med musik-text och dikt men i youtube videon få med rimmet?
Jag antar att det bara räknas som ett bidrag också?

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Bwäh, jag som hatar min egen röst, men något julrim/dikt blir det säkert.
Kulkalender är dock alltid Jul.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Skoj! Lyckades ju knipa en lucka förra året så i år är det absolut på tapeten att bidra igen! 😍😍

Lycka till alla 🥳👏🏼👏🏼

Permalänk

Hrm ska man testa få en lucka i år igen

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Ännu en kalender och ingen vinst igen, för 13 året i rad för mig.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

I år fick det bli ett bidrag. Tredje omgången febersjuka här hemma senaste veckorna, så något ska man hitta på!

Blev första uploaden på YouTube-kanalen någonsin dessutom

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

När får man som senast skicka in sitt bidrag?

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem
Skrivet av s3ns3n:

När får man som senast skicka in sitt bidrag?

"Tävlingen pågår löpande fram till den 22 december"

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackeagle:

"Tävlingen pågår löpande fram till den 22 december"

Tack så mycket!

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem

Den bästa julkalendern. 🎄

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Officiell jultomte

Bidrag inskickat. Videon må vara lite cringe kanske men den var sjukt kul att planera och göra och jag hoppas det håller måttet.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem

Nu står hjulen för dörren!

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk

Testade med ett inskickat diktförslag åtminstone, får se om det går vägen.

Permalänk
Medlem

Skickat in mitt nu. Får väl se om det blir någon vinst med detta. Lycka till alla!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tänk på att man kan skicka in flera bidrag och att ju tidigare, desto större chans att vinna!

@Sh4d0wfi3nd Psst ... videobidrag behöver laddas upp på Youtube, så att vi kan länka in videon i artikeln. Andra molntjänster fungerar inte på samma sätt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Tänk på att man kan skicka in flera bidrag och att ju tidigare, desto större chans att vinna!

@Sh4d0wfi3nd Psst ... videobidrag behöver laddas upp på Youtube, så att vi kan länka in videon i artikeln. Andra molntjänster fungerar inte på samma sätt.

Youtube nekade min upload. Fick "processing aborted" :/
Hur kan man skicka in fler bidrag? Det blev låst för mig. Ska jag skicka ett meddelande till dig när jag löst länken?

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Youtube nekade min upload. Fick "processing aborted" :/
Hur kan man skicka in fler bidrag? Det blev låst för mig. Ska jag skicka ett meddelande till dig när jag löst länken?

Ja, dra iväg ett PM till mig så hjälper jag dig.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av Dimestam:

Tänk på att man kan skicka in flera bidrag och att ju tidigare, desto större chans att vinna!

@Sh4d0wfi3nd Psst ... videobidrag behöver laddas upp på Youtube, så att vi kan länka in videon i artikeln. Andra molntjänster fungerar inte på samma sätt.

Undrar med hur man skickar in fler bidrag. När man går in på artikeln för att tipsa så är allt sen tidigare ifyllt och det går inte att skicka in på nytt.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Moseby:

Undrar med hur man skickar in fler bidrag. När man går in på artikeln för att tipsa så är allt sen tidigare ifyllt och det går inte att skicka in på nytt.

Skit också, systemet tillåter endast ett bidrag per person. Skicka PM till mig ni som vill lämna in fler bidrag.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Stod 2TB WD Black i erbjudandet på Swec så kliade till i spendarartarmen men på Webhallens sida framgår det är det är en 1TB disk. 😩

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem

Äntligen julkalendern! Hoppas att man som vanligt kommer få gåshud av alla underbara bidrag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Stod 2TB WD Black i erbjudandet på Swec så kliade till i spendarartarmen men på Webhallens sida framgår det är det är en 1TB disk. 😩

Var extremt sugen fram tills jag insåg att man kom till 1TB-versionen...

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || EVGA RTX 3070 XC3 Ultra || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Samsung 970 EVO 500GB && OZC Trion 480GB || Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|MSI MAG341CQ
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Stod 2TB WD Black i erbjudandet på Swec så kliade till i spendarartarmen men på Webhallens sida framgår det är det är en 1TB disk. 😩

Haha ja då blir det att avbeställa...

Permalänk
Geeks
Säljchef

@rabiesekorre
@ChipZ
@Purgatory

Ber om ursäkt för detta! En sen ändring av erbjudandet medförde att skrivfelsnisse varit framme.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

En trång plånbok borde väl indikera att man har gott om deg.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

En trång plånbok borde väl indikera att man har gott om deg.

Ja, trång "budget" hade nog passat bättre men det fick stressas lite. Har en liten pojk med lunginflammation, så det var snabba ryck innan vi for till sjukhuset.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

Vad roligt att detta körs igen, och bra start! 🎅
Hoppas hinna med något också om man får en stund över i stressiga december, men det verkar inte råda brist på bidrag annars ändå. Ser fram emot varje lucka!

Visa signatur

torzelan.com | instagram.com/torzelan | youtube.com/torzelan | En fragmovie från 2021, jisses!
AMD 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, G.Skill 32 GB 3600 MHz CL14 Ripjaws, 1 & 2 TB WD Black SN850 Gen 4, Samsung Odyssey NEO G9 49" 240Hz, Pwnage Stormbreaker Magnesium Wireless, SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless / Audeze Penrose X / Beyerdynamic DT880 / Sennheiser HD 560S, etc