Permalänk

Asus ROG MAXIMUS Z690 HERO

Har fått ett Z690 HERO till över efter uppgradering till Z790 plattformen.

Fungerar utmärkt, är inköpt i april 2022 och kvitto finns. Skyddet till sockeln finns kvar, och kommer med för att skydda den i flytt till ny familj. Kartong med alla tillbehör följer med

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 3000kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk

3200kr plus frakt

Permalänk
Medlem

3300kr plus frakt

Permalänk

3350kr plus frakt

Permalänk
Medlem

3700 + frakt

Permalänk
Medlem

Nytt bud.

Skrivet av Hymnjaevel:

Har fått ett Z690 HERO till över efter uppgradering till Z790 plattformen.

Fungerar utmärkt, är inköpt i april 2022 och kvitto finns. Skyddet till sockeln finns kvar, och kommer med för att skydda den i flytt till ny familj. Kartong med alla tillbehör följer med

Läs hela annonsen här

Jag bjuder 3 800 kr + frakt.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Felköp av mig.

Skrivet av osby0479:

3700 + frakt

Hej! Jag har gjort ett felköp på det här moderkortet, så jag undrar om du är intresserad av att köpa det för ditt bud 3 700 kr + frakt cirka 160 kr? I så fall kan du Swisha 3 860 kr till mig på tel 070-727 58 78 när du kan, så möter jag paketet via Postnord spårbart och skickar paketet oöppnat till dig. Om frakten kostar t.ex. 135 kr, så Swishar jag 25 kr tillbaka till dig. Jag är fullt medveten att jag förlorar pengar, men jag skall nog satsa på mitt moderkort Asrock B550 istället.
Med vänliga hälsningar Per Skanse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Per Sk:

Hej! Jag har gjort ett felköp på det här moderkortet, så jag undrar om du är intresserad av att köpa det för ditt bud 3 700 kr + frakt cirka 160 kr? I så fall kan du Swisha 3 860 kr till mig på tel 070-727 58 78 när du kan, så möter jag paketet via Postnord spårbart och skickar paketet oöppnat till dig. Om frakten kostar t.ex. 135 kr, så Swishar jag 25 kr tillbaka till dig. Jag är fullt medveten att jag förlorar pengar, men jag skall nog satsa på mitt moderkort Asrock B550 istället.
Med vänliga hälsningar Per Skanse

Sry Per, men jag väntar in det nya Asus Rog chassiet och köper nya delar när det finns tillgängligt, tack ändå!