Permalänk

BYTE ROG Strix LC II 240mm

Kanske är en longshot men någon som sitter på en likadan kylare fast 120mm som vill uppgradera?

Köpte denna för 2 dagar sedan men eftersom jag har monterat den i datorn så kan jag inte lämna tillbaka, fick inte plats med båda fläktarna i chassit och en 240mm med en fläkt ser lite halvdant ut :/

Jag kan INTE lämna tillbaka den annars hade jag gjort det, så alternativt om någon vill köpa den för 1500kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dr Volkswagen

Permalänk
Medlem

Vill inte skräpa ner din annons, men om den är 2 dagar gammal så kan du såklart lämna tillbaks den så länge den är i bra skick ska det in va några problem alls.

Permalänk
Skrivet av Awsmkiid:

Vill inte skräpa ner din annons, men om den är 2 dagar gammal så kan du såklart lämna tillbaks den så länge den är i bra skick ska det in va några problem alls.

Tror du det? Har för mig att bara kartongen får vara öppnad för retur.

Visa signatur

Dr Volkswagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av callepung:

Tror du det? Har för mig att bara kartongen får vara öppnad för retur.

Nejnej, så länge produktens skick är oförändrad och att kartongen är hel och fin så är det inga problem alls att lämna tillbaks en sån produkt. Kolla på Inet, netonnet där kan du se att det finns fyndvaror med AIO. Va bara försiktig när du monterar ur den ur datorn så du inte repar radiatorn eller nåt. Pastan är skitsamma det gör inget att den är borta.

Permalänk
Skrivet av Awsmkiid:

Nejnej, så länge produktens skick är oförändrad och att kartongen är hel och fin så är det inga problem alls att lämna tillbaks en sån produkt. Kolla på Inet, netonnet där kan du se att det finns fyndvaror med AIO. Va bara försiktig när du monterar ur den ur datorn så du inte repar radiatorn eller nåt. Pastan är skitsamma det gör inget att den är borta.

Hur blir det med all skyddsplast som satt på? Har ju tagit bort det också

Visa signatur

Dr Volkswagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av callepung:

Hur blir det med all skyddsplast som satt på? Har ju tagit bort det också

Ring till den affären du köpte kylaren ifrån och prata med dem så kommer du få all information du behöver :')

Permalänk
Medlem

Om det är bara fläktarna som är fel så kan du egentligen byta ut 120mm fläktarna för 15mm tjocka fläktar istället. Om fu verkligen vill asså.

Permalänk
Skrivet av whitenuke:

Om det är bara fläktarna som är fel så kan du egentligen byta ut 120mm fläktarna för 15mm tjocka fläktar istället. Om fu verkligen vill asså.

Får icke plats 😉 Har kanske 5mm~ spelrum innan vrm kylaren på moderkortet tar emot

Visa signatur

Dr Volkswagen