Nintendo Switch V1 opatchad köpes!

Permalänk

Nintendo Switch V1 opatchad köpes!

Har du en opatchade Nintendo Switch V1 med de lägre serienumren så köper jag den gärna.

Skriv gärna till mig:
X Året den köptes
X Skicket
X Serienumret
X Vad du vill ha
Jag står för frakten.
Finns i Malmö

Krav: Inget som är defekt, fungerande joy cons utan drift, inga sprickor, fungerande sd läsare.
Bonus: Extra joy cons, ej bannad.

Om intresset finns så har jag en helt ny Nintendo Switch OLED som kan bytas/säljas.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Hej.

Om det funkar så har jag har ett Nintendo Switch 2019 köpt 2021-09-07 som knappt är använt, har provat några gånger i konsol läge men det är inget för oss.

Har några spel och även spel som inte ens är öppnat, plasten är kvar.
All original emballage samt ett oöppnat SanDisk Ultra microSDXC 128GB minneskort.

Nästan nyskick.

Jag har sålt här på forumet innan och har goda referenser.

Permalänk
Inaktiv

Kvitto följer med.

Permalänk
Skrivet av anon343854:

Hej.

Om det funkar så har jag har ett Nintendo Switch 2019 köpt 2021-09-07 som knappt är använt, har provat några gånger i konsol läge men det är inget för oss.

Har några spel och även spel som inte ens är öppnat, plasten är kvar.
All original emballage samt ett oöppnat SanDisk Ultra microSDXC 128GB minneskort.

Nästan nyskick.

Jag har sålt här på forumet innan och har goda referenser.

Hej
Som annons rubriken lyder, är jag ute efter en "optachad" dvs den första modellen. Med tanke på att din är utav senare år så antar jag den är patchad. Skicka PM med serienumret så kan jag kolla upp.
Mvh

Permalänk

Tjo, fått tag på ett? I s.f finns det fler som säljer?
mvh

Permalänk
Skrivet av iBooOfSweden:

Har du en opatchade Nintendo Switch V1 med de lägre serienumren så köper jag den gärna.

Skriv gärna till mig:
X Året den köptes
X Skicket
X Serienumret
X Vad du vill ha
Jag står för frakten.
Finns i Malmö

Krav: Inget som är defekt, fungerande joy cons utan drift, inga sprickor, fungerande sd läsare.
Bonus: Extra joy cons, ej bannad.

Om intresset finns så har jag en helt ny Nintendo Switch OLED som kan bytas/säljas.

Mvh

Läs hela annonsen här

Skrivet av johan1007:

Tjo, fått tag på ett? I s.f finns det fler som säljer?
mvh

Har ett jag köpt begagnat som jag kan tänka mig sälja. XAJ10004 så ska vara opatchat. Gott skick, joy cons utan drift men vänstra har något okänslig joystick. Komplett med docka, laddare, hdmi och joycon-kontroll, kommer dock i en OLED kartong istället för orginal. Inga spel ingår.

Hade fint

Visa signatur

Datorn: i5-4690k@4.3ghz, Asus Dual OC 1070, Fractal Design Newton R3 1000w, Asus Z97-A, Fractal Define R5, 16GB Corsair@1600mhz, Hyper 212 EVO, Crucial BX100, WD Black 1TB x2
Kringutrustning: BenqXL2411Z, AOC 24" x2, Func KB-460, Mionix Naos 7000, Logitech MX Master, Logitech Z-906, Sehnheiser HD 558, Optuma uDAC 3, Blue Yeti, Akai LPK 25 Steelseries QCK XXL

Permalänk

Annonsen är avslutad