Permalänk
Medlem

Quest 2 256gb + Elite-strap

Hej,

Säljer mitt sparsamt använda Quest2 256gb med elite-strap.

Originalkartong finns, medföljer också original Carry Case, rent av två om köpare önskar då jag råkade köpa en extra, samt silikonöverdrag och glasögondistanser.

Dvs

  • Quest 2 256gb

  • 2 Handkontroller

  • Laddare och laddsladd

  • Original strap

  • Elite strap

  • 2 Distanser för glasögon, utöver den som sitter monterad i headsettet just nu

  • Silikonöverdrag till de 3 distanserna

  • 2 Carry Case

  • Originalkartong

Säljes till högstbjudande och kan både hämtas och skickas (Mot förskottsbetalning och köpare står för frakten).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr Nyper den för utsatt pris och kan lösa upphämtning :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem
Skrivet av malek:

3 500 kr Nyper den för utsatt pris och kan lösa upphämtning

Dåligt med action så kommer inget motbud så får du den för det på onsdag säg 15:00 (Så du får tid att hämta innan helgen, vilket jag antar kan vara uppskattat? )

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBerger:

Dåligt med action så kommer inget motbud så får du den för det på onsdag säg 15:00 (Så du får tid att hämta innan helgen, vilket jag antar kan vara uppskattat? )

Hej!

Min bekanta som står för upplockning har eventuellt tvingats in på jobb med kort varsel från onsdag till onsdag med start imorgon. Så antingen upplockning idag eller i slutet på nästa vecka - om vi kommer i mål.

Mvh Kalle

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem
Skrivet av malek:

Hej!

Min bekanta som står för upplockning har eventuellt tvingats in på jobb med kort varsel från onsdag till onsdag med start imorgon. Så antingen upplockning idag eller i slutet på nästa vecka - om vi kommer i mål.

Mvh Kalle

Aha, men äh sväng förbi och hämta det idag så blir det gjort då
Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBerger:

Aha, men äh sväng förbi och hämta det idag så blir det gjort då
Skickar PM

Gör en pudel här och ber så hemskt mycket om ursäkt. Såg "Västra Götaland" och läste Göteborg (där min bekanta bor). Jag kommer inte ha möjlighet att hämta i Alingsås idag (osäker om alls). Full förståelse för om du säljer vidare till annan upphämtande. Blir det aktuellt via frakt så står jag för budet inkl frakt. Än en gång ber om ursäkt för missförståndet.

Mvh Kalle

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem
Skrivet av malek:

Gör en pudel här och ber så hemskt mycket om ursäkt. Såg "Västra Götaland" och läste Göteborg (där min bekanta bor). Jag kommer inte ha möjlighet att hämta i Alingsås idag (osäker om alls). Full förståelse för om du säljer vidare till annan upphämtande. Blir det aktuellt via frakt så står jag för budet inkl frakt. Än en gång ber om ursäkt för missförståndet.

Mvh Kalle

Ah bummer. Jag ska inte in till gbg i närtid vad jag planerat, kolla med din polare om denne orkar hämta i alingsås i närtid. Så länge ingen annan bjuder samma å kan hämta i närtid så kan du få hämta den om en vecka eller två med.

Posta är ju möjligt vad klart men alltid bökigare (för att inte tala om problematik med om posten slarvar bort saker..), än mer så om du hade velat ha originalkartong och båda travel cases som då blir ganska stort paket. Men om det är något du vill riskera och göra så kan jag väl eventuellt gå med på det (mot att du betalar frakten och i förskott).

Permalänk
Medlem

Bjuder 250kr + upphämtning för Elite strap och 1st väska..

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk

Kan vara intresserad om vi kan lösa det med frakten

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Nytt bud: 3 400 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 800 kr Står givetvis för frakt också!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad