Söker SFF chassi och QDC-anslutningar

Permalänk
Medlem

Söker SFF chassi och QDC-anslutningar

Hej,

Söker ett SFF chassi. Har inget speciellt önskemål på chassi i sig, så alla förslag tas emot gladeligen! Gen 4 PCIe går före Gen 3, men det är av mindre prio.

Kan iofs absolut tänka mig Phanteks Evolv Shift XT, så det ligger väl "högst" på "önskelistan".

Söker även två uppsättningar quick-disconnect anslutningar.

Står givetvis för frakt om det skickas

Allt gott,
Alex

Läs hela annonsen här

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

Har en NR200P i vitt, med mörkgrå mesh på ovansidan. Gjort "invert" mod på den, dvs uppochnedvänd insida för att få plats med aio upptill. Gen3 riserkabel. Avstannat projekt, jag köpte en dan A4H2O istället.
Kan det vara något av intresse? I så fall PM så kan jag skicka bilder osv.

Permalänk
Medlem

Jag har lite små saker. Till exempel Nzxt h210i svart/vitt. Är riktigt snyggt.

Samt har några gamla saker från en acer predator 3000 prebuilt. Där du kan få chassi moderkort och psu. Den är bara micro atx men är ändå väldigt portabel.

Visa signatur

Tiktok/youtuber under namnet Daytone. Fixar också informationen på komponentkoll.se

Permalänk
Medlem

NZXT H1 V2

Skrivet av mkrl:

Hej,

Söker ett SFF chassi. Har inget speciellt önskemål på chassi i sig, så alla förslag tas emot gladeligen! Gen 4 PCIe går före Gen 3, men det är av mindre prio.

Kan iofs absolut tänka mig Phanteks Evolv Shift XT, så det ligger väl "högst" på "önskelistan".

Söker även två uppsättningar quick-disconnect anslutningar.

Står givetvis för frakt om det skickas

Allt gott,
Alex

Läs hela annonsen här

Är ett NZXT H1 V2 intressant ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eismannen:

Har en NR200P i vitt, med mörkgrå mesh på ovansidan. Gjort "invert" mod på den, dvs uppochnedvänd insida för att få plats med aio upptill. Gen3 riserkabel. Avstannat projekt, jag köpte en dan A4H2O istället.
Kan det vara något av intresse? I så fall PM så kan jag skicka bilder osv.

Skrivet av Daytone:

Jag har lite små saker. Till exempel Nzxt h210i svart/vitt. Är riktigt snyggt.

Samt har några gamla saker från en acer predator 3000 prebuilt. Där du kan få chassi moderkort och psu. Den är bara micro atx men är ändå väldigt portabel.

Skrivet av g0pp3:

Är ett NZXT H1 V2 intressant ?

Tjena på er,
Har troligen ett köp på G med en här på Swec via PM. Återkommer ifall det inte skulle bli aktuellt.

Tackar för svaren
Alex

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen då jag fått tag på det jag sökte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad