Problemet här är att ni inte har utvecklat något, ni har avvecklat en bra sida för något radikalt mycket sämre. Ni har minskat informationsmängden genom att plocka bort vitala delar som produktmenyn. Det förefaller betydligt mer som ändrande för ändrandets skull än någonting positivt. Vill man ha företaget kvar är det dumt att försämra kundupplevelsen.
Möblerat om en aning? Ni har tagit bort produktmenyn från förstasidan för många av era kunder, ni har flyttat undan kontaktinformationen från den lätthittade platsen under produktmenyn, ni har försämrat filterfunktionen och det var bara de tre första punkterna.
Det målet verkar ni ha bommat rätt rejält. Det krävs nu scrollande och extraklick för att få se en meny som tidigare låg där den skulle, vill jag använda filterfunktionen så krävs även där extra klick för att få upp samma förmåga som tidigare.
Går man sen in och tittar på koden så har ni gjort om i princip varje elementnamn, ni har hårdkodat att allt under 1511 pixels ska behandlas som en mobil (det var 768px på er vettiga sida). Därmed dömer ni ut 1400x900 samt 1920x1080 och 1920x1200 i stående läge från desktop upplevelsen.
För att sammanfatta så har ni åstadkommit en mer svårnavigerad sida där det är svårare att få fram relevant information/produkter.
Man brukar säga att man har 7 sek på sig att fånga en kunds intresse - då ska man inte behöva lägga dem på att leta efter det som tidigare var direkt tillgängligt.
Innebär er nya sida att jag anser att ni har blivit en mer attraktiv butik - nej