MSI GeForce RTX 4060 8GB Ventus 2X Black OC Plus annat

Permalänk
Avstängd

MSI GeForce RTX 4060 8GB Ventus 2X Black OC Plus annat

Tjenare!

Har ett MSI GeForce RTX 4060 8GB Ventus 2X Black OC komplett med kartong, kvitto från inet. Lite använt och funkar utmärkt. Säjer då jag knappt spelar längre och mitt gamla räcker för mig. Då nypris är 4190kr så tycker jag det är ett bra pris så inget prut.
Vill bara ha en snabb smidig affär.

3050kr +frakt (100kr) säljer jag det för.

Har en Lenovo IdeaCentre 3 i5-12/8/512 som jag säljer också
Har uppgraderat ram till det dubbla så 16gb på denna. Liten tyst och kraftfull för media och annat. går att spela nya spel men låga inställningar då. 3900kr +Frakt (3500kr vid snabb affär)

Sen till sist ett MSI GTX 970 i fint skick. Bara Grafikkortet. 450kr +frakt

Förskottsbetalning via swish eller hämtas i Målilla.

Mvh Jackss

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Sänker priset till 2900kr då jag vill en snabb affär. Mvh

Permalänk
Medlem

2600+frakt för 4060? Alternativt 3000 för 4060+970.

Du sa ju visserligen inget prut, men samtidigt så vill du ha en snabb affär. Det är ju lite så att man får välja mellan att ha tålamod och låta budgivningar ta sin tid, eller sälja lite billigare och få det överstökat snabbt och smidigt. "Can't have your cake and eat it too" eller vad man säger, inget illa menat

Visa signatur

Tidigare nickad "Samwell"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sam:

2600+frakt för 4060? Alternativt 3000 för 4060+970.

Du sa ju visserligen inget prut, men samtidigt så vill du ha en snabb affär. Det är ju lite så att man får välja mellan att ha tålamod och låta budgivningar ta sin tid, eller sälja lite billigare och få det överstökat snabbt och smidigt. "Can't have your cake and eat it too" eller vad man säger, inget illa menat

Du har PM

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad