Galaxy Tab S9 (såld) och Galaxy Buds 2

Permalänk
Medlem

Galaxy Tab S9 (såld) och Galaxy Buds 2

Hej,
Har en Galaxy Tab S9 som jag fick med vid köp av TV.
Oöppnad.
Garantibevis från Veddestaguppen finns, som jag fick i samband med kampanjen och utskick.
Pris: 5500:- eller bud.

Ett par Galaxy Buds2 som jag fick med vid köp av en Galaxy Watch i somras. Följesedel på beställning där lurar finns med, inte fått något särskilt bevis/kvitto för endast lurarna.
Även dessa oöppnade.
Pris: 500:- eller bud.

Om det ska skickas så gäller betalning i förskott och köparen står för frakten (om vi inte kommer överens om annat). Paketerar så gott jag kan, har (mig veterligen) inte varit några problem vid tidigare försäljningar.
Väljer vem jag vill sälja till eller inte alls o.s.v.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr För buds2
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiiiba:

500 kr För buds2

Taget, skicka PM med adressuppgifter så tar vi det vidare där och jag försöker få iväg paketet imorgon.

Permalänk
Medlem

Tab S9 såld till @writler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liret:

Taget, skicka PM med adressuppgifter så tar vi det vidare där och jag försöker få iväg paketet imorgon.

Sorry, drar tillbaka budet för tydligen hade jag paket med nya lurar som väntar på o öppnas till julafton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiiiba:

Sorry, drar tillbaka budet för tydligen hade jag paket med nya lurar som väntar på o öppnas till julafton.

Ok, inga problem, tack för info!

Buds2 finns alltså kvar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr För Buds 2 + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

MK - Asus Z390-F Gaming, CPU - Intel i9-9900K, GPU - Asus ROG Strix 2080 Ti OC, RAM - 64GB Corsair @3200 MHz CL16, PSU - Corsair HX750i, SSD - #1 Samsung EVO 970 Plus 1TB #2 Samsung EVO 970 Plus 2TB, #3 Samsung 860 EVO 2TB, Skärm - Acer XV273K (3840 x 2160, 120Hz), Chassi - Fractal Design Define R6 USB-C

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeCh:

400 kr För Buds 2 + Frakt

Noterat.
Låter ligga tills ikväll och annars är de dina, så hinner jag få iväg dem imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeCh:

400 kr För Buds 2 + Frakt

Den är din. Skicka uppgifter i PM så tar vi det vidare där, om det fortfarande är aktuellt.

Permalänk
Medlem

Buds2 sålda till @MickeCh

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad