Kartong till BeQuiet Dark Base 700

Permalänk
Medlem

Kartong till BeQuiet Dark Base 700

Tjena! Detta kanske inte är den vanligaste köp- eller säljannonsen, men jag letar efter en kartong till BeQuiets Dark Base 700. Lådan behöver inte vara i toppskick, men alla frigolitbitar måste finnas. Den kommer att användas för en flytt där jag inte kommer att vara involverad, men jag vill ha största möjliga säkerhet för att den ska komma fram i samma skick som den skickades.

Note: Råkade skriva 701, men har 700. Så söker för dark base 700
https://www.inet.se/produkt/6902568/be-quiet-dark-base-700-sv...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Isak1002:

Tjena! Detta kanske inte är den vanligaste köp- eller säljannonsen, men jag letar efter en kartong till BeQuiets Dark Base 701. Lådan behöver inte vara i toppskick, men alla frigolitbitar måste finnas. Den kommer att användas för en flytt där jag inte kommer att vara involverad, men jag vill ha största möjliga säkerhet för att den ska komma fram i samma skick som den skickades.

Läs hela annonsen här

Om du har luftkylare i den så måste du fixera allt
i den också. Annars har bahaus bubbelplast på rulle och kör typ 9 varv så är den förskonad från skador

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Om du har luftkylare i den så måste du fixera allt
i den också. Annars har bahaus bubbelplast på rulle och kör typ 9 varv så är den förskonad från skador

Kör på AIO, men tack för tipset om 9 varv bubbelplast! Kanske till och med kör på hela 10:))