Asus ROG Loki 1000W Platinum (SFX-L) + Logitech G502 X Plus (vit) + Elgato Wave 3 (kit med alla tillbehör inkl. arm) + Govee RGBIC LED-slinga (5 m)
Hej,
Asus ROG Loki 1000W Platinum (SFX-L)
Införskaffade denna pärla till PSU här på forumet för knappt ett par månader sedan. Den var tänkt att nyttjas till ett SFF-bygge i närtid som ej kommer bli av. Hade en annons ute tidigare som drogs tillbaka då jag tänkte att jag skulle spara det tills i höst, men har sedan dess kommit på andra tankar. Tänkte därmed låta det kila vidare till någon annan strömtörstig själ därute. Komplett med alla tillbehör.
Kvitto finns: Ja
Skick: Närmast nyskick
Inköpsdatum: 2023-06-06
Prisförslag: 2000 kr
Logitech G502 X Plus (vit)
Även denna var tänkt att användas till nybygget som nu inte blir av och får därmed hänga på PSUn ut genom dörren. Musen är helt ny i obruten förpackning.
Kvitto finns: Ja
Skick: Nyskick (obruten förpackning)
Inköpsdatum: 2024-05-05
Prisförslag: 1000 kr
Elgato Wave 3 (kit med alla tillbehör inkl. arm)
Införskaffade detta kit till hemmakontoret men har landat i att ett headset fyller mina behov med råge. Det har därmed mestadels av tiden sedan inköp stått helt oanvänt och är således i närmast nyskick. Allt ligger nedpackat i sina orginalförpackningar med alla tillbehör.
Säljs helst som ett kit bestående av samtliga nedanstående delar.
Elgato Wave 3 (Svart)
Elgato Wave Mic Arm LP (Low Profile)
Elgato Wave Pop Filter
Elgato Wave Shock Mount
Skick: Närmast nyskick
Inköpsdatum: Mellan november 2021 och september 2023 (delarna köptes vid olika tillfällen)
Prisförslag: 2200 kr
Govee RGBIC LED-slinga (5 m)
Köpte denna i julas men har blivit liggande. Den är uppackad, testad att koppla till Govee-appen och därefter nedapackad i sin kartong. Skyddet för den självhäftande tejpen är ej bruten/aldrig borttaget. Alltså i princip helt ny.
Inköpsdatum: 2024-05-05
Prisförslag: 200 kr
Skick: Nyskick
Finns att hämta i Bromma-området. Prylarna kan även skickas spårbart med Postnord mot förskottsbetalning förutsatt att du som köpare står för frakten.
Allt gott,
Niklas