Permalänk
Medlem

Contact frame, AIO, skärmar

Halloj!

Söker en contact frame från grizzlybjörnen eller Thermalright. Någon ruggig kinakopia kan även vara kul att testa

Aio med lga 1700 sökes, behöver inte komplett utan endast 1700 behövs. Absolut inga sjuka displayer eller maxad rgb. Föredrar prestanda och db. Inet har bra kampanjer just nu på arctic så söker billigt annars köper jag nytt.

Söker även två st 24” 1080p som ska bli svärmors nya hemmakontor, billig gasarm kan vara av intresse.
Så billigt som möjligt då det kommer användas för roliga teamsmöten och excel 🙃

Har du något av ovan och även sitter på lite ssd/hdd och möjligtvis något från 20-30serien så kan det vara av intresse det med!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Corsair och en CM aio båda 240mm

Har även ssd/hdd men vad söker du?

Permalänk
Medlem

Har en 1700 contact frame till salu köpte 2 och använder 1 av dem, den andra skulle till sambon , men blev AMD där istället. Den jag använder funkar hur bra som helst. 150+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Har en Corsair och en CM aio båda 240mm

Har även ssd/hdd men vad söker du?

Tänkte bygga en nas så lite större volym på diskarna gällande hdd.
Pris på kylarna? 😊

Permalänk
Medlem

Är ganska säker på att arctic liquid freezer 3 har inbyggd contact frame i deras aio. Tänkte då får du allt i ett för en vettig peng som du säger bra deals nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AvantiJ:

Är ganska säker på att arctic liquid freezer 3 har inbyggd contact frame i deras aio. Tänkte då får du allt i ett för en vettig peng som du säger bra deals nu.

Som AvantiJ säger kommer den med en, och det går inte att använda en annan om du väljer den kylaren.

Visa signatur

Ncase T1 - AsRock B650i Light Wifi - AMD R7 7700 - 4080 Super - 32gb 6000Mhz - M.2 2TB x2 - Corsair SF750 -

Permalänk
Medlem

Som ni är inne på har den en inbyggd ja men inte lika bra som en ”vanlig”. Samt att det är aldrig kul att ”låsa” sig 😁

Permalänk
Medlem

har en vit thermalright frozen notte 280mm aio jag inte använder och som endast använts några timmar så jag inte blev nöjd med alla olika vita färger som delarna hade i bygget. ge ett bud om du är intresserad!

Visa signatur

Gaming on a gigabyte z490 extreme | 10600kf @ 5.1ghz | 32gb 4000mts c14 | evga 2080 xoc |

Permalänk
Medlem
Skrivet av o0ps:

har en vit thermalright frozen notte 280mm aio jag inte använder och som endast använts några timmar så jag inte blev nöjd med alla olika vita färger som delarna hade i bygget. ge ett bud om du är intresserad!

https://www.amazon.com/Thermalright-Frozen-Magic-280-Specific...

Visa signatur

Gaming on a gigabyte z490 extreme | 10600kf @ 5.1ghz | 32gb 4000mts c14 | evga 2080 xoc |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad