Permalänk
Medlem

CableMod PRO - Vit

Säljer nästan komplett CableMod PRO ModMesh C-Series RMi RMx Cable Kit - White
Jag saknade 1st 8pin PCIe kabel så var tvungen att köpa två paket. Hade inte tiden att vänta på leverans på en separat kabel från CableMod.

Inköpt i Onsdags för 949kr på webhallen som fyndvara klass 1 (ej använda).

Innehåller alltså:
1 x 24-pin ATX- 3 closed combs cable (600mm)
1 x 8-pin EPS cable – 2 closed combs (700mm)
1 x 4+4 pin EPS cable- 2 x 8-pin / 2 x 4-pin hybrid combs (700mm)
1 x 8-pin PCI-e cable- 3 closed combs (600mm)
1 x 6-pin PCI-e cable- 3 closed combs(600mm)
1 x Quad SATA cable (850mm)
1 x Dual SATA cable (500mm)
1 x Dual Molex cable (500mm)
2 x 8-pin Hybrid cable combs
2 x 4-pin Hybrid cable combs

Kika här om den passar er PSU:
https://cablemod.com/compatibility/

Tänker mig 500kr eller högsta bud?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Svårt att lista ut om dina kablar passar till ens egen PSU då listan du länkar talar om vilken typ av kablar som passar till respektive PSU och du har inte talat om vilken typ av kabel du säljer.

Tex min PSU behöver Corsair type 4 kablar och jag gissar att det är det du har baserat på "C-Series RMi RMx"

Eller missförstår jag nåt i det du skrev och länkade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eerieness:

Svårt att lista ut om dina kablar passar till ens egen PSU då listan du länkar talar om vilken typ av kablar som passar till respektive PSU och du har inte talat om vilken typ av kabel du säljer.

Tex min PSU behöver Corsair type 4 kablar och jag gissar att det är det du har baserat på "C-Series RMi RMx"

Eller missförstår jag nåt i det du skrev och länkade?

Jag kopierade egentligen bara länken från webhallens hemsida, har inte kikat in på den ens. Jag fick hjälp att få rätt kablar från de i butiken när jag köpte mitt ursprungliga paket. Men du kan ju kika produktlänken här om du vill leta närmare!

Permalänk
Medlem

Jag slänger in ett bud på 300kr + frakt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

400kr, kan hämta.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad