Mobo+cpu+ram+kylare olika paket samt olika tillval.

Permalänk

Mobo+cpu+ram+kylare olika paket samt olika tillval.

Kan personligen inte bestämma mig. Låter er bestämma. Vad jag anser vara mest värt att sälja, skulle priserna ovettiga så plockar jag isär den ena och säljer i delar. Jag bestämmer vad och när jag vill sälja. .

Paket 1. Ryzen 5900x, LPX Corsair 3600mhz 4x8GB, Rog Crosshair VIII Hero (Wifi). Köpt begagnat, funkar felfritt. Startbud 3,5.

Paket 2. Ryzen 7800x3d, aorus elite ax ice b650 (Wi-Fi), G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Vit AMD Expo. Kvitto finns på Processor samt moderkort, knappt 3 månader gamla. Startbud 6k?

Säljer även 2 olika vattenkylare, en Arctic Cooler 240 föregångaren till den nya designen. Eller en Asus Ryou 240.

Finns även en Ryzen 7700x som möjligtvis kan säljas. Startbud 2,5k.

Orginalkartonger finns till allt förutom Arctic kylaren och 5900/7700 processorn. Ser främst att jag blir av med ett helt kit och inte bara ett moderkort, har alldeles för mycket delar ligger. Saknas säkert nån skruv osv till båda moderkorten. Säljer som sagt ett av dom, blir helt beroende på vad jag får för det ena eller andra. Då jag hemskt nog enbart spelar cs2/fortnite så funkar båda kitten lika bra.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Long shot men det råkar inte vara ett B650M AORUS ELITE AX?

Permalänk
Skrivet av Leyer:

Long shot men det råkar inte vara ett B650M AORUS ELITE AX?

Tyvärr, nej det är ATX modellen

Permalänk

4k paket 1

6,5k paket 2

Permalänk
Medlem

Finns kvitto på 7700x?

Permalänk
Skrivet av Lunfi:

Finns kvitto på 7700x?

Nej tyvärr inte. Kanske kan få fram det. Den är plockad ur en köpt färdigbyggd dator som är köpt för ett år sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paris II Hilton:

Nej tyvärr inte. Kanske kan få fram det. Den är plockad ur en köpt färdigbyggd dator som är köpt för ett år sedan.

Alright.
Kan iaf lägga ett bud på 2500 kr med upphämtning.

Permalänk
Skrivet av Nicola2020:

4k paket 1

6,5k paket 2

Paket ett får det bli som säljs. Funderat några dagar nu. Och tagit beslutet Frakt eller avhämtning vad är planen

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr Paket 2 kan det skickas?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Ozzyk:

7 000 kr Paket 2 kan det skickas?

Hej! Jag sålde paket 1 idag. Jag behöver dom sakerna tills jag får ett nytt moderkort imorgon som jag ska försöka laga. Isåfall kommer jag använda det själv och då kan jag sälja paket 2. Är det fortfarande intressant kan du få ett svar på Fredag. Annars behåller jag paket 2.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 100 kr Bjuder 7100kr exkl frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

...för paket 2 👍

Visa signatur

» Macbook Air M1