Kan personligen inte bestämma mig. Låter er bestämma. Vad jag anser vara mest värt att sälja, skulle priserna ovettiga så plockar jag isär den ena och säljer i delar. Jag bestämmer vad och när jag vill sälja. .
Paket 1. Ryzen 5900x, LPX Corsair 3600mhz 4x8GB, Rog Crosshair VIII Hero (Wifi). Köpt begagnat, funkar felfritt. Startbud 3,5.
Paket 2. Ryzen 7800x3d, aorus elite ax ice b650 (Wi-Fi), G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Vit AMD Expo. Kvitto finns på Processor samt moderkort, knappt 3 månader gamla. Startbud 6k?
Säljer även 2 olika vattenkylare, en Arctic Cooler 240 föregångaren till den nya designen. Eller en Asus Ryou 240.
Finns även en Ryzen 7700x som möjligtvis kan säljas. Startbud 2,5k.
Orginalkartonger finns till allt förutom Arctic kylaren och 5900/7700 processorn. Ser främst att jag blir av med ett helt kit och inte bara ett moderkort, har alldeles för mycket delar ligger. Saknas säkert nån skruv osv till båda moderkorten. Säljer som sagt ett av dom, blir helt beroende på vad jag får för det ena eller andra. Då jag hemskt nog enbart spelar cs2/fortnite så funkar båda kitten lika bra.
Läs hela annonsen här