Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Micro-fordon

Hittade annonser i olika hobby-tidningar om att det hade kommit en ny sorts rc/ir bil som man kunde köra i 5 minuter sen ladda den i den medföljande kontrollen i 45 sec sen kunde man köra igen, den var 6cm lång 3cm bred och kostade cirka 200-600 kr, då beslöt jag mig att söka upp mer fakta om den och det gjorde jag , då hittade jag ochså en så kallad rc combat stridsvagn som man kunde köra mot en kompis och ``kriga`` med den inbyggda ir-kanonen på tex ett skrivbord, när men sköt så kunde den träffade inte rörra sig på 5 sec och hade en säkerhetstid på 2 sec efter träffen det tyckte jag var coolt så jag sökte och sökte men kunde inte hitta nåt hjälp mig bidrag gärna med länkar

TACKSAM /Liquidgen_Benne

Permalänk
Medlem
Permalänk

Dom dära stritsvagnarna väkar coola men jag tror inte de är så hållbara/bra kvalité vet du om det finns någon med bättre kvalité som då är klart dyrare men spelar roll

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Medlem

Riktiga pojkar bygger själv.... håller just på att bygga en båt med luftpropeller... metanoldriven givetvis.

Visa signatur

A legacy of pride, A future of promise
gusvo085.mine.nu

Permalänk
Medlem

Sök lite på forumet så hittar du lite info om dem.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf