Ja, detta har nu även drabbat mig. Det började för ett par månader sen då min instagram blev hackad. Jag fick tillbaka instagram efter några veckor då jag betalat för att få support av metas bot.. Men även om jag fick tillbaka åtkomsten till min instagram så behövde jag i princip dagligen spela in en video på mig själv för att bekräfta att jag är jag...
Detta fungerade, tills häromdagen.. Då jag märkte att jag blivit utloggad både från facebook och instagram, det som stod var att kontit blivit inaktiverat på grund av att kontot bryter mot bedrägerier.... Detta kontot har jag alltså haft i typ 15 år . Otroligt tråkigt och störande...
Så nu sitter man här i någon tombola, omöjligt att få kontakt med facebook support och jag verkar inte heller kunna skapa ett nytt konto då kontot blev låst direkt efter att jag skapat det. Trots att jag använde mig av en ny mail.
Någon som har NÅTT tips på vad jag kan göra? Jag har släppt tanken med att få tillbaka mitt gamla konto, men jag vill kunna ha en facebook för att det är ett kommunikationsverktyg jag använder väldigt mycket.