Muskampen 2025: Segraren korad!

ASRock B760M PG LIGHTNING DDR5 + diverse

Permalänk
Medlem

ASRock B760M PG LIGHTNING DDR5 + diverse

Jag passar på och kollar intresse för lite diverse saker utöver mobo. Läs gärna igenom hela annonsen och skriv vilket nummer ni budar på. Håll frågor till PM, fler foton finns. Jag reserverar mig för att sälja till vem jag vill och om jag vill.

#1 ASRock B760M PG LIGHTNING som jag använt utan problem tillsammans med en 13600KF och 240mm AIO med stabila CPU-temps i ca 4 månader. Det är i princip i nyskick med originalförpackning och alla tillbehör. Anledningen till att jag köpte ett annat var att jag hade förbisett att det inte har en intern USB-C kontakt för att ansluta porten i fronten på mitt chassi. Den har dock en USB-C bland portarna på I/O. Köptes nytt för ca 1500 kr på Proshop, digitalt kvitto finns. Bud från 1000 kr.

#2 Corsair Vengeance 32GB 6000 Mhz CL36 DDR5 (De är avsedda för AMD vilket jag missade när jag köpte dem begagnade). De är användes med mitt ASRock B760M och av någon anledning fungerade XMP med det men inte på det andra mobo jag köpte och därför säljer jag dem.

#3 Logitech G PRO TKL GX BLUE CLICKY. Väldigt solitt tangentbord med knapp för att avaktivera windows-tangenten m.m. Säljes pga att jag störde mig på de tactila brytarna i spel. Fint skick och köptes begagnat i ett paket.

#4 Logitech G PRO Superlight 1 vit. Köptes i paket med tangentbordet ovan. Säljes pga att jag redan har en likadan. Fint skick men saknar originalförpackning.

#5 ASUS VG278Q 27" 1080p 144hz. Säljes pga uppgradering till 1440p. Fint skick och inkluderar DP-kabel. Köpt begagnat. OBS endast avhämtning på skärmen.

Läs hela annonsen här

Permalänk

ASUS VG278Q 27 200ke + hämtar

Permalänk
Medlem

#2 & #4, 600kr + frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad