Permalänk

2st Razer Ornata Chroma

Två reservtangentbord jag haft liggande i rätt många år. Kopplade precis in dem och RBG och knappar verkar fungera som de ska. Finns handledsstöd till men båda är nötta i vänsterkant, jag tänkte bara kassera dessa men om det ändå finns intresse är det klart de följer med.

Något Razer kallar för hybrid-mekaniska tangenter, de är taktila med ett tydligt klick när tangenten aktiveras.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/datortillbeh...

Tänker mig iallafall få igen annonskostnaden men har inga storslagna fantasier om rikedomar i betalning!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 120 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr 1 tangentbord + handledsstöd (+frakt)
Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Skrivet av FX9:

100 kr 1 tangentbord + handledsstöd (+frakt)

Tjena, ursäkta, såg inte att det kommit ett bud. Har skrivit till andra budaren med, jag håller dessa initialt till semi-välgörande ändamål till en person här inne som vill göra affär kring löning. Återkommer om det inte blir av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Tjena, ursäkta, såg inte att det kommit ett bud. Har skrivit till andra budaren med, jag håller dessa initialt till semi-välgörande ändamål till en person här inne som vill göra affär kring löning. Återkommer om det inte blir av.

Absolut, ingen brådska för min skull

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr För båda +frakt
Permalänk

Sålda till @jonhed enligt ovan. Tack för visat intresse!

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Superfina tangentbord! Hade dom varit tkl så hade jag nog bytt ut mitt tangentbord mot ett för att testa då jag av någon anledning verkligen gillade dom här switcharna.

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)